|
|
امروز: پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۱۸۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴

کیش در هر فصل از سال طرفدار دارد و از نوسان قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل کیش میشود این را دید. جشنوارههای مختلف خرید، تفریحات آبی کیش، مراکز خرید کیش، دیدنیهای کیش، رستورانهای کیش، و کلّی چیزهای دیگر همیشه مسافرهایی را از جاهای مختلف ایران و جهان به سمت کیش کشاندهاند. همین است که هر موقع از سال که به سراغ گوگل بروید و کیش را جستوجو کنید با کلّی گزینههای تور کیش روبهرو میشوید. تورهایی با قیمتهای مختلف که هرکدامشان برای جذب مسافر ترفندی دارند و تخفیف یا امکانات مختلفی را به مسافران خود میدهند.

تورها در واقع راهحلی هستند برای سفر آسان، و وقتی تور مناسب خودتان را پیدا کردید دیگر دغدغهی خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، ترانسفر از فرودگاه به هتل، گشتوگذار در شهر مقصد، و خیلی چیزهای دیگر را ندارید. امّا از طرفی هم سفر با تور محدودیتهایی دارد. وقتی با تور سفر میکنید بلیط چارتر هواپیمایِ شما با قیمتی ثابت و امکانات پرواز مشخص خواهد بود، هتلتان از قبل مشخص است، و به مقصد که رسیدید باید با مسافران دیگر همراه بشوید و با برنامهی تور پیش بروید.

حالا تصوّر کنید که میتوانید تور را جوری بچینید و برنامهریزی کنید که با سلیقه و بودجهی شما همخوانی دارد و همانطور که میخواهید برگزارش کنید. شاید در گذشته این کار آسان نبوده باشد، امّا این روزها با وجود اینترنت و شرکتهایی مثل زورق برنامهریزی برای سفر خیلی آسان شده و دیگر لازم نیست سفر خودتان را به تور محدود کنید.

با زورق، تور خودتان را برنامهریزی کنید

سفر به کیش هم مثل هر سفر دیگری از برنامهریزی قبل از سفر شروع میشود، و سفر خوب سفری است که از قبل بدانید در آن چه اتّفاقاتی خواهد افتاد و از طرفی هم جایی برای ماجراجویی و اتّفاقات غیرمنتظرهی هیجانانگیز هم داشته باشد.

از قدیم یکی از راههای شناخت مقصد سفرتان و برنامهریزی سفر پرسوجو از دوستان و آشنایان بوده است. ولی کمتر کسی آنقدر دوست و آشنای مطمئن دارد که بتواند در مورد هر مقصد سفر از آنها اطلاعات بگیرد. و حتّی اگر کسی را هم داشته باشید ممکن است سلیقهی او با شما جور نباشد و تجربهی او به درد شما نخورد. اینجا است که زورق به کار شما میآید. راهنمای سفر زورق به شما میگوید که در سفر به هرجا کجاها بروید، چه بخورید، کجا هتل بگیرید، چه توصیههای ایمنی را در یاد داشته باشید، و کلّی نکتههای بهدردبخور دیگر. مثلاً کافی است پیش از سفر به کیش مطالب راهنمای سفر زورق را بخوانید، و به کیش که رسیدید میدانید کدام رستورانهای کیش بهتر هستند، از کدام مراکز خرید کیش خرید کنید، و کدام دیدنیهای کیش با سلیقهی شما میخوانند. زورق تجربههای مسافران قبلی کیش، و شهرهای دیگر ایران و جهان، را جمع کرده تا به شما در برنامهریزی سفر کمک کند. در زورق با تجربهها و تفریحات هیجانانگیزی هم آشنا میشوید که مسافران عادّی، بهخصوص کسانی که با تور سفر میکنند، معمولاً از آنها غافل میشوند.

بعد از این که مقصد سفرتان را شناختید، نوبت به خرید بلیط هواپیما میرسد. اینجا هم زورق با جستوجوی ساده بلیط هواپیما، چه بلیط هواپیما داخلی و چه بلیط هواپیما خارجی، کار شما را سادهتر میکند. کافی است شهر مقصد را در بخش بلیط هواپیما زورق جستوجو کنید و فهرستی از انواع بلیط هواپیما روبهروی شما خواهد بود که میتوانید بین آنها بگردید و بهترین بلیط هواپیما را پیدا کنید. با فیلترهای زورق هم کار مقایسه راحتتر میشود. مثلاً وقتی دنبال بلیط کیش هستید، بعد از جستوجوی کیش و دیدن فهرست بلیط کیش با فیلتر قیمت ارزانترین بلیط کیش را پیدا میکنید. یا وقتی بهدنبال بلیط هواپیما خارجی هستید با فیلتر قیمت و امکانات پرواز و تعداد توقف در مسیر راحتترین بلیط استانبول، لوکسترین بلیط دبی، کمتوقفترین بلیط مسکو، یا ارزانترین بلیط پاریس را میبینید.

بعد از پیدا کردن بلیط هواپیما مناسب، با چند کلیک ساده و کارتهای عضو شبکهی شتاب خرید بلیط هواپیما را انجام میدهید و بعد زورق به شما رسید قطعی خرید میدهد. در فهرست بلیط هواپیما زورق میتوانید بلیط هواپیما چارتر هم پیدا کنید، و بعد از خرید زورق قیمت بلیط هواپیما چارتر و حضور شما در لیست پرواز بلیط هواپیما چارتر را تضمین میکند. پشتیبانی 24 ساعته زورق و امکان کنسلی آنلاین خرید هم خیالتان را از هر جهت راحت میکند.

بعد از خرید بلیط هواپیما هم نوبت به رزرو هتل میرسد. برای رزرو هتل باید به بخش هتل زورق بروید که کار کردن با آن به هماناندازهی بخش بلیط هواپیما آسان است. کافی است شهر مقصد را جستوجو کنید و تاریخ سفر را به زورق بدهید. زورق در میان اطلاعات بیش از 400 هزار هتل در سراسر دنیا میگردد و کلّی گزینههای مختلف روبهروی شما میگذارد. بعد با فیلترهای مختلف جستوجوی هتل میتوانید فهرست هتلها را براساس قیمت هتل، امکانات هتل، موقعیت مکانی هتل و ویژگیهای دیگر مرتّب کنید و به آن هتلی برسید که با سلیقه و بودجهی شما بهترین انتخاب است. مثلاً وقت رزرو هتل کیش میتوانید فهرست هتل کیش را براساس قیمت هتل کیش مرتّب کنید و به یک هتل ارزان کیش برسید، یا اگر بهدنبال امکانات بیشتر و هتل لوکستر هستید صفحههای لوکسترین هتل کیش را ببینید و با امکانات و قیمت و شرایط هتل ترنج و هتل داریوش یا هر هتل کیش دیگر آشنا بشوید.

با زورق میتوانید همهی این کارها، از برنامهریزی برای سفر تا خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، را از خانه یا محل کارتان انجام دهید و نه وقت و نه هزینهای اضافی صرف نمیکنید. اپلیکیشن زورق هم که هم در گوشیهای اندروید میتوان به رایگان دانلودش کرد و هم در گوشیهای اَپل، همهی این امکانات را به گوشی همراه شما میآورد تا هرجایی که هستید حتّی در مترو یا در صف خرید قیمت بلیط هواپیما در تاریخهای مختلف را مقایسه کنید، با هتلهای مختلف آشنا بشوید، مطالب بلاگ زورق را بخوانید، و برای سفر بعدی برنامهریزی کنید.

کانال تلگرام زورق هم با تخفیفها و جشنوارهها و مناسبتهای مختلف همیشه همراه شما است تا هیچوقت آنقدر درگیر کار و مسائل روزمره نشوید که سفر از یادتان برود. زورق در هفت سال فعالیتش توانسته است به اطلاعات 1000 شرکت هواپیمایی جهان و بیش از 400 هزار هتل در سراسر ایران و جهان برسد و هر لحظه این اطلاعات را بهروز کند، تا از برنامهریزی قبل سفر گرفته تا خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، و برنامهریزیهای غیرمنتظره در حینِ سفر، سفر کردن را برای شما آسانتر کند.

در سفر بعدیتان دیگر لازم نیست برای راحتیِ کار یا صرفهجویی در هزینههای سفر بهدنبال تور بگردید و توری را انتخاب کنید که دستوپایتان را در سفر میبندد. این بار در زورق ارزانترین و بهترین بلیط هواپیما و هتل را پیدا کنید، با خواندن مطالب زورق همهی روزها و شبهای سفر را برنامهریزی کنید، و تور شخصی و اختصاصی شما آماده است. شما فقط چمدان ببندید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین