|
|
امروز: پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۱۸۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
پیشکسوت فوتبال ایران درباره کیفیت تیم ملی توگو نیز تصریح کرد: توگو تیم متوسطی بود و تیم ما اگر می‌خواهد خود را برای صعود به دور دوم در جام جهانی آماده کند، باید با حریفان گردن‌کلفت‌تری بازی کند.
پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است توگو نمی‌توانست حریف جدی برای تیم ملی در راه آماده‌سازی جام جهانی باشد.

غلام‌حسین پیروانی  درباره عملکرد روز گذشته (پنج‌شنبه) تیم ملی برابر توگو بیان کرد: دیروز کی‌روش بازیکنان ذخیره خود را بازی داد و سعی می‌کرد بازیکنان اصلی خود را برای تقابل با روسیه آماده کند. در نیمه اول بازیکنان ایران عملکرد درخشانی نداشتند اما در نیمه دوم تیم رو به جلوتر شد و توانست دو گل را نیز به ثمر برساند.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره کیفیت تیم ملی توگو نیز تصریح کرد: توگو تیم متوسطی بود و تیم ما اگر می‌خواهد خود را برای صعود به دور دوم در جام جهانی آماده کند، باید با حریفان گردن‌کلفت‌تری بازی کند. توگو در دیدار دیروز خیلی ما را تحت فشار قرار نداد و در بعد دفاعی نمی‌توانست محک خوبی برای ایران باشد.

او ادامه داد: زمانی که ایران به جام جهانی ۱۹۷۸ صعود کرده بود، برای ما دیدارهای دوستانه‌ای نظیر تقابل با مجارستان پرقدرت تدارک دیده شد. با وجود باخت ۱ بر صفر مقابل این تیم، بازیکنان ما در آن زمان محک خوبی خوردند. به نظر من در این سال پیش‌رو که منتهی به جام جهانی می‌شود نیز باید حرفان قدرتمندتری برای تیم ملی تدارک دیده شوند. البته کی‌روش مربی نیست که سعی کند با تیم‌های لیگی ایران بازی کند زیرا در صورت شکست می‌داند رسانه‌ها و مطبوعات دست از سرش بر نمی‌دارند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین