|
|
امروز: شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۳
کد خبر: ۱۸۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۶
آیت الله مهدوی کنی بعد از ظهر امروز و در پی حمله قلبی در بیمارستان بستری شد و به کما رفت.
او بعد از ظهر امروز و پس از شرکت در بیست و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در منزل شخصی‌اش دچار عارضه قلبی و به بیمارستان‌ بهمن منتقل شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرلوحی - داماد آیت‌الله مهدوی کنی - در پاسخ به این پرسش که آیا وی در وضعیت کما بسر می‌برد یا خیر؟ گفت: حال ایشان مساعد نیست و در بیمارستان بستری هستند. فقط برای سلامتی ایشان دعا کنید.

همچنین ابراهیم انصاریان - رئیس دفتر آیت‌الله مهدوی کنی - به ایسنا اظهار کرد: ایشان به کما نرفته‌اند اما عارضه قلبی که داشتند، تشدید شده است.

در عین حال، فرید میر لوحی نوه آیت الله مهدوی کنی گفت: وضعیت ایشان از مرحله بحرانی خارج شده و هم اکنون تحت نظر پزشکان هستند.

در پی انتشار خبر بستری شدن رییس مجلس خبرگان، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری با حضور در بیمارستان بهمن از آیت الله محمد رضا مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری عیادت کرد.



پیرو انتشار خبر به کما رفتن آیت الله مهدوی کنی، دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) مراسم دعای توسلی به منظور دعا برای بازگشت سلامتی ایشان برگزار می کنند. این مراسم امشب بعد از نماز عشا در مسجد این دانشگاه برگزار خواهد شد.

همچنین ابراهیم انصاریان، رئیس دفتر آیت‌الله مهدوی‌کنی به تسنیم گفت: پزشکان اعلام کرده اند: خوشبختانه درمان جواب داده و انشاءالله با عنایت خداوند و دعای خیر مردم بهبودی حاصل شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین