|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷
وزارت نفت با صدور اطلاعیه ای درباره جوسازی اخیر برخی رسانه ها پیرامون قرارداد کرسنت، اعداد ذکرشده در این خصوص را بی پایه و اساس خواند.
وزارت نفت با صدور اطلاعیه ای درباره جوسازی اخیر برخی رسانه ها پیرامون قرارداد کرسنت، اعداد ذکرشده در این خصوص را بی پایه و اساس خواند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی تدبیر و امید، وزارت نفت خبر رسانه های منتقد دولت مبنی بر "محکومیت 18 میلیارد دلاری ایران در پرونده کرسنت" را تکذیب کرده است.

در اطلاعیه روابط عمومی وزارت نفت آمده است:

1-    بنا بر اظهارات جناب آقای مهندس نعمت‌زاده، متن کامل و دقیق صحبت‌های ایشان در مورد قرارداد با شرکت کرسنت در روزنامه دنیای اقتصاد روز دوشنبه مورخ 12/3/93 منتشر شده‌است.

2-    همانگونه كه روابط‌عمومی وزارت محترم صنعت، معدن و تجارت، نيز اعلام كرده اشاره جناب آقای مهندس نعمت‌زاده به این موضوع که "دادگاه بالاخره ایران را به پرداخت جریمه محکوم کرد" نادرست بوده‌ است.

3-    متاسفانه طی هشت ماه و نیم که از عمر دولت تدبیر و امید می‌گذرد، علی‌رغم درخواست‌های دوستانه و همچنین تذکرات مکرر، برخی از رسانه‌ها از جمله خبرگزاری مهر که از بودجه دولت استفاده می‌کند، به ذکر اعداد نجومی به عنوان جریمه و یا خسارت به شرکت کرسنت می‌پردازند، بیان این اعداد بی‌پایه و اساس، كه آگاهانه و يا ناآگاهانه، خواسته يا ناخواسته مطرح مي‌شود، در تضاد با منافع ملی جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و متاسفانه عليرغم بارها تذكر و درخواست بازهم از اين اقدامات خلاف خود دست برنمي‌دارند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین