|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۸۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
«قرارداد ما با شفر دو ساله است، ولی مشروط به اینکه سال اول اتفاقات خوبی برای استقلال بیفتد، نتایج خوبی کسب کنیم که ان‌شاءالله بتوانیم در سال‌های آینده هم از این مربی بزرگ و پرافتخار استفاده کنیم.
 مدیرعامل استقلال تهران گفت:قرارداد باشگاه با شفر دو ساله است، ولی مشروط به اینکه سال اول اتفاقات خوبی برای استقلال بیفتد،

 رضا افتخاری مدیر عامل تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص ثبت قرار داد با شفر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «تشکر می کنم از همه شما که در باشگاه حضور داشتند به اقای شفر خیر مقدم می گویم. امیدوارم در استقلال سال خوبی داشته باشند.

افتخاری در ادامه افزود: «قرارداد ما با شفر دو ساله است، ولی مشروط به اینکه سال اول اتفاقات خوبی برای استقلال بیفتد، نتایج خوبی کسب کنیم که ان‌شاءالله بتوانیم در سال‌های آینده هم از این مربی بزرگ و پرافتخار استفاده کنیم. متأسفانه در فضای مجازی بحث‌های مختلفی شده که زیاد خوشایند نیست ولی در حال حاضر آقای شفر اینجا هستند و به سؤال شما خبرنگاران پاسخ بدهند.»

وی در ادامه افزود: «امروز روز خوبی برای خانواده استقلال و باشگاه پرطرفدار استقلال است که بعد از سال‌ها یک مربی خارجی با رزومه بسیار خوب و افتخارات زیاد به این تیم آمده است، امیدوارم با حضور آقای شفر استقلال به روزهای خوب خودش برگردد و افتخارات خوبی را همچون سال‌های گذشته به دست آورد. می‌دانم سؤالات زیادی از آقای شفر دارید، برای همین صحبت‌هایم همین جا به پایان می‌رسد، برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که استقلال به روزهای خوب خودش برگردد.»


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین