کد خبر: ۱۸۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان ادامه داد: جمع گوسفندان نذری اهدا شده در محرم سال‌جاری به این حسینیه ۸ هزار و ۹۶۰ راس بوده است.
 رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: جمع وجوه نذورات نقدی و فروش احشام این حسینیه از آغاز تا دهم محرم سال‌جاری چهار میلیارد و ۲۰۰ تومان بوده است.

به نقل از حسینیه اعظم زنجان، محمدجواد غم‌پرور با اشاره به اینکه بسیاری از مردم اقدام به اهدای وجه نقدی قربانی‌های نذری خود به حسینیه اعظم می‌کنند، اظهار کرد: در ۱۰ روز گذشته از محرم سال جاری وجوه نقدی ۲ هزار و ۲۹۲ راس گوسفند به حسینیه اعظم اهدا شده است.

وی تعداد گوسفندان زنده اهدا شده توسط مردم به حسینیه اعظم زنجان را چهار هزار و ۶۵۷ راس اعلام کرد و افزود: ۲ هزار و ۱۱ راس گاو و گوسفند هم در مسیر دسته عزاداری این مسجد ذبح شده است.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان ادامه داد: جمع گوسفندان نذری اهدا شده در محرم سال‌جاری به این حسینیه ۸ هزار و ۹۶۰ راس بوده است.

غم‌پرور از توزیع بیش از ۴۳ هزار پرس غذا در ایام محرم و روزهای هشتم و نهم و دهم در بین عزاداران، بیمارستان‌ها، سرای سالمندان و مؤسسات خیریه کودکان بی‌سرپرست خبر داد و گفت: ۱۸ هزار و ۲۲۵ بسته حلوای نذری هم در بین عزاداران توزیع شده است.

وی ادامه داد: در دهه محرم سال‌جاری ۳۴ هزار و ۷۹۸ بیمار از خدمات درمانی دارالشفای حسینیه اعظم زنجان در بخش‌های مختلف از جمله پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص و خدمات دندانپزشکی، رادیولوژی، آزمایشگاهی، خدمات پرستاری، مامایی و … بهره‌مند شده‌اند.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان ضمن تشریح محل هزینه کرد نذورات مردمی افزود: امور عمرانی، فرهنگی، خریداری تجهیزات مورد نیاز و هزینه‌های نگهداری از جمله مهمترین موارد هزینه‌کرد این نذورات به شمار می‌رود.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین