|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۱۸۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۰
تیم ملی کی‌روش همیشه سورپرایزی برای غافلگیری دارد. آخرین لیست با حضور بازیکنانی جدید مثل همیشه جلب توجه کرد.
 تیم ملی کی‌روش همیشه سورپرایزی برای غافلگیری دارد. آخرین لیست با حضور بازیکنانی جدید مثل همیشه جلب توجه کرد.

بازیکنان جدیدی مثل اکبر ایمانی و کنعانی‌زادگان و چند اسم دیگر سورپرایزهای این بار کی‌روش بودند و البته این بار دعوت نشدن چند بازیکن هم تعجب برانگیز بود. یکی از این بازیکنان سوشا مکانی است. البته غافلگیری درون دروازه برای کی‌روش اتفاقی عادی است. لیستی از این شگفتی‌ها می‌شود نوشت که همه آنها به شماره یک تیم ملی ارتباط داشته است. خط خوردن دائمی رحمتی، حذف یکباره و همیشگی رحمان احمدی، فیکس شدن علیرضا حقیقی در جام‌جهانی و چندین و چند اتفاق دیگر. به هر حال اگر یک پست درون زمین باشد که کی‌روش به واسطه زمان بازیگری‌اش بیشترین شناخت را از آن دارد همان پست دروازه‌بانی است و شاید به همین دلیل این همه اتفاقات عجیب و غریب در این پست می‌افتد.

غایب لیست آخر تیم ملی هم از میان شماره یک‌ها بود. سوشا مکانی. سوشا مکانی حدود یکسال است که به تیم ملی دعوت نشده. البته در تمام این مدت کسی از جای خالی مکانی صحبت نکرده بود و هیچ‌گاه این جای خالی هم احساس نشده بود اما درخشش مکانی در این چند هفته باعث شد تا برای اولین بار کسی از دعوت نشدن این دروازه‌بان ابراز شگفتی کند.

سوشا مکانی با شش کلین‌شیت پی‌در پی نقش زیادی به صعود تیمش به رده سوم لیگ نروژ داشته است. او در بازی مقابل فلورو تیم میانه جدولی ۵ گل دریافت کرد اما بعد از این باخت سنگین، ۶ کلین‌شیت پی‌در پی انجام داد تا آن خاطره تلخ را پاک کند. با توجه به ضعیف شدن بیرانوند و کلین‌شیت‌های سوشا انتظار می‌رفت که این دروازه‌بان بعد از یکسال بار دیگر حداقل به اردو بازگردد اما نظر کی‌روش این نبود.

سوشا دروازبان اصلی ایران در بازی رفت برابر سوریه بود و در یک بازی نه چندان سخت موفق به کلین‌شیت شد. اما تک اشتباه‌های اساسی او در خروج و دفع توپ‌های ارسالی باعث شد تا کی‌روش در مراحل بعدی روی نام او خط قرمز بکشد و این خط قرمز همچنان ادامه دارد تا شاید سوشا مکانی باز هم به یکی از دعوت‌شده‌های تیم ملی تبدیل شود. او زمانی که به عنوان شماره یک پرسپولیس اوضاع خوبی نداشت، به تیم ملی دعوت می‌شد و حالا در روزهای خوبش از تیم ملی دور مانده است.

منبع : نود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین