|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۱۸۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
ارنستو والورده نیز پس از دیدار برابر اسپورتینگ به این موضوع اشاره کرد و گفت: ما می خواهیم به هر قیمتی پیروز بازی‌ها شویم.
 "گل به خودی حریفان" پس از لیونل مسی دومین گلزن برتر بارسلونا محسوب می‌شود.

 به نقل از آس، بارسلونا فصل جدید را بر خلاف تصور با قدرت شروع کرد. آبی‌اناری‌ها تا هفته ششم لالیگا و هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا همه بازی هایشان را با پیروزی پشت سر گذاشتند. تیم کاتالانی پس از دو شکست پیاپی در سوپرجام اسپانیا برابر رئال مادرید همه تیم‌ها را مغلوب کرد و در لالیگا و لیگ قهرمانان صدرنشین شد.

این تیم تاکنون در اسپانیا ۲۴ گل به ثمر رسانده است که مرد اول بارسا ارنستو والورده مانند همیشه لیونل مسی بوده است. او تقریبا نیمی از گل‌های آبی‌اناری‌ها را به نام خود ثبت کرد و در اروپا و لالیگا ۱۱ بار گلزنی کرد. پس از او پائولینیو، لوییس سوارس و دنیس سوارس دو گل به ثمر رساندند و جرارد پیکه، سرخی روبرتو و ایوان راکیتیچ قرار دارند.

با این حال دومین گلزن برتر بارسا در این تیم بازی نمی کند. آبی اناری ها چهارشنبه شب با گلزنی سباستین کواتس (بازیکن اسپورتینگ لیسبون) توانستند به سه امتیاز بازی دست پیدا کنند و در صدر گروه شان قرار گیرند. این چهارمین گل به خودی بود که در این فصل به نفع بارسا زده می شد. دومین گلزن برتر تیم کاتالانی گل به خودی است. پیش از این بازی‌ها آدای و ایرایسوس در خیرونا و توسکا در دیدار برابر رئال بتیس گلزنی کرده بودند. زمانی که مسی نمی تواند برای تیمش گلزنی کند و شب درخشانی را پشت سر نمی گذارد بازیکنان حریف به بارسا کمک می کنند تا پیروزی این تیم رقم بخورد.

ارنستو والورده نیز پس از دیدار برابر اسپورتینگ به این موضوع اشاره کرد و گفت: ما می خواهیم به هر قیمتی پیروز بازی‌ها شویم.

بارسلونا امروز ( یکشنبه) در هفته هفتم لالیگا به مصاف لاس پالماس می رود و باید دید در این روز چه کسی برای آبی اناری ها گلزنی می کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین