|
|
امروز: پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۸۰۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
پیش از دیدار فینال، تیم پتروشیمی بندر امام در دیدار رده‌بندی برابر آستانه قزاقستان شکست خورد و به عنوان چهارمی بسنده کرد، در حالی که این تیم سال گذشته جایگاه سوم مسابقات باشگاهی آسیا را از آن خورد کرد.
 بیست و ششمین دوره مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا با برتری الریاضی لبنان مقابل نماینده چین و قهرمانی این تیم به پایان رسید.

 دیدار نهایی بیست و ششمین دوره مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا امروز شنبه میان دو تیم الریاضی لبنان و ژینجیانگ چین برگزار شد که طی آن نماینده لبنان حریف خود را با نتیجه ٨٨ بر ٥٩ شکست داد. با رقم خوردن این نتیجه الریاضی لبنان که در مرحله نیمه نهایی پتروشیمی را متحمل شکست کرده بود به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست یافت و نماینده چین در جایگاه دوم ایستاد.

پیش از دیدار فینال، تیم پتروشیمی بندر امام در دیدار رده‌بندی برابر آستانه قزاقستان شکست خورد و به عنوان چهارمی بسنده کرد، در حالی که این تیم سال گذشته جایگاه سوم مسابقات باشگاهی آسیا را از آن خورد کرد. همچنین امروز در دیدار تعیین رده‌بندی تیم‌های پنجم تا هشتم نمایندگان چین‌تایپه و فیلیپین با برتری برابر حریفان خود از امارات وت ایلند به ترتیب صاحب جایگاه‌های پنجم و هفتم شدند.

رده‌بندی نهایی تیم‌های شرکت کننده در بیست و ششمین دوره مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا به شرح زیر است:

۱- الریاضی لبنان

۲- ژینجیانگ چین

۳- آستانه قزاقستان/پتروشیمی بندر امام

۴- پتروشیمی بندر امام/ آستانه قزاقستان

۵- چوگر توگو فیلیپین

۶- مونو ومتایرز تایلند

۷- تایگرز چین‌تایپه

۸- الاهلی امارات

۹- سریت رام الله فلسطین

۱۰- ONGC هند

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین