|
|
امروز: پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۱۸۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
ماموران پس از بررسی صحنه دریافتند این صدا متعلق به یک شی صوتی بوده که توسط افراد ناشناس در کنار پل رو گذر واقع در روی جاده کار گذاشته شده و این انفجار هیچگونه خسارت جانی و مالی نداشته است.
  جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: انفجار شی صوتی در محور مواصلاتی زاهدان به خاش هیچ خسارت جانی و مالی نداشت.

سرهنگ احمد طاهری  در تشریح جزئیات دقیق این خبر اظهار داشت: برابر گزارش عوامل پلیس راه زاهدان – خاش مبنی بر شنیده شدن صدای انفجار در ۵ کیلومتری پاسگاه «جون آباد» در محور مواصلاتی زاهدان به خاش، بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی صحنه دریافتند این صدا متعلق به یک شی صوتی بوده که توسط افراد ناشناس در کنار پل رو گذر واقع در روی جاده کار گذاشته شده و این انفجار هیچگونه خسارت جانی و مالی نداشته است.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه ادامه دارد، گفت: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و توان عملیاتی بالا با مخلان نظم و امنیت جامعه برخورد قاطع خواهد داشت و عرصه را بر آنها تنگ خواهد کرد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین