|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۷
کد خبر: ۱۸۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
ما از ابتدا با چالش مجوز افک مواجه بودیم و مطمئن هستیم که پارامترهای شفاف وجود دارد و می‌دانیم چطور بر اساس پارامتر حرکت کنیم.
 معاون فروش شرکت ATR در منطقه خاورمیانه ، آفریقا و هندوستان درباره تصمیمات آتی این شرکت در صورت احتمال خروج آمریکا از برجام گفت: این اطمینان را می دهیم تا حد ممکن هواپیماها را تحویل دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، معاون فروش شرکت ATR در خاورمیانه در نشست خبری ورود دو فروند هواپیمای ATR با بیان اینکه خانواده هواپیماهای ATR برای پرواز در سراسر دنیا طراحی شده است، گفت: امیدوارم شاهد عملیاتی پروازی هواپیمای ATR در ایران باشیم.

وی با بیان اینکه تاکنون از زمان انعقاد قرارداد فروش 20 فروند هواپیمای ATR به ایران ایر ،‌ شش فروند تحویل داده شده است، گفت: هواپیماهای بعدی هم در راه هستند.

ایلنا نوشت:معاون فروش شرکت ATR در خاورمیانه ادامه داد: ما متعهد به همکاری های دوجانبه با ایران ایر هستیم و از این قرارداد پشتیبانی می کنیم و می توانیم همکاری خود را با ایران ایر توسعه دهیم.

همچنین مدیر فروش شرکت ATR در خاورمیانه در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه آیا با خروج امریکا از برجام، تعهدات شما در قبال قرارداد با ایران ایر ادامه پیدا می کند، گفت: ما از ابتدا با چالش مجوز افک مواجه بودیم و مطمئن هستیم که پارامترهای شفاف وجود دارد و می‌دانیم چطور بر اساس پارامتر حرکت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برجام موارد شفاف و روشنی درباره مجوزهای افک دارد، اظهارداشت: در حال حاضر ریسک در این قرارداد وجود دارد اما اطمینان داریم تا حد ممکن بتوانیم تحویل هواپیماها را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: با آگاهی تمام از تصمیمات مقامات آمریکایی ما مجبور هستیم از زوایای مختلف به این قراردادنگاه کنیم مراحل مختلفی در اخذ این تصمیمات وجود دارد و ما می توانیم از فرصت فعلی برای تحویل هواپیماها استفاده کنیم.

مدیر فروش شرکت ATR در خاورمیانه تاکید کرد: مجوز افک برای فروش هواپیمایی ATR در ایران تا سال 2018 اعتبار دارد بنابراین ما تا دو سال دیگر فرصت داریم تا 20 فروند هواپیما را به صورت کامل تحویل دهیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین