|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۱۸۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: عاملان زورگیریهای شبانه با تهدید قمه در بلوار شهید رجایی مشهد دستگیر شدند.
 رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: عاملان زورگیریهای شبانه با تهدید قمه در بلوار شهید رجایی مشهد دستگیر شدند.

فرماندهی انتظامی خراسان رضوی به نقل از سرهنگ حمید رزمخواه گزارش داد: با دریافت پرونده ای مبنی بر زورگیری شبانه با سلاح سرد در محدوده بلوار شهید رجایی موضوع در دستور کار تیمی از پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

وی بیان کرد: در بررسی اظهارات مالباخته که مردی جوان است مشخص شد در ساعات پایانی شب به صورت پیاده در مسیر منزل در حال حرکت بوده که دو مرد موتورسوار با تهدید قمه پس از ضرب و جرح، گوشی تلفن همراهش را زورگیری کردند.

او ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پایگاه شرق پس از بررسی دقیق اظهارات مالباخته تحقیقات گسترده ای را آغاز و با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی راکب موتورسیکلت را شناسایی و با یکسری تحقیقات میدانی او را با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی گفت: متهم در بازجویی به زورگیری با همدستی یکی از دوستانش اعتراف لذا همدست متهم که دارای سوابق متعدد کیفری است نیز در عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شد.

وی افزود: متهمان در بازجویی تکمیلی و طرح مواجهه حضوری با تعدادی از مالباختگان به هفت فقره زورگیری تلفن همراه در محدوده بلوار شهید رجایی و فروش اموال مسروقه به یک تبعه خارجی اعتراف کردند. فرد مالخر نیز دستگیر شد و تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین