|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۱۸۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی نیز در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام در شهرستان نجف‌آباد شرکت می‌کند.
مراسم تشییع پیکر شهید محسن حججی قبل از ساعت اعلام شده با حضور پرشور مردم آغاز شد.

 روز گذشته پیکر شهید والامقام حججی پس از تشییع در حرم مطهر رضوی به تهران منتقل و امروز مراسم وداع با پیکر این شهید مدافع حرم در میدان امام حسین تهران برگزار شد. پیکر مطهر این شهید فردا پنجشنبه در شهرستان نجف‌آباد به خاک سپرده می شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در کنار پیکر مطهر شهید مدافع حرم محسن حججی در مسجد امام حسین (ع) حضور یافتند و ضمن قرائت فاتحه برای این شهید سرافراز علو درجات را مسالت کردند. ایشان همچنین در دیدار خانواده شهید حججی از مجاهدت آنان قدردانی و برای‌شان از درگاه الهی صبر و اجر طلب کردند.

پیکر شهید حججی برای آغاز مراسم تشییع در میدان امام حسین و در جایگاه مخصوص قرار گرفت. خانواده شهید حججی نیز به همراه فرزند این شهید در جایگاه حاضر شدند. جمعیت زیادی با لباس‌های سیاه و با در دست داشتن پرچم‌های قرمز و تصاویر شهید حججی برای بدرقه و وداع با پیکر این شهید خود را به میدان امام حسین رسانده‌اند.

در این مراسم  آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضاییه، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی،حجت الاسلام سیدمحمد علی شهیدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید وامور ایثارگران به نمایندگی از رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت، سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، سردار وحید حقانیان، حجت‌الاسلام ناطق نوری، حجت الاسلام اژه ای، حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم، عباسعلی کدخدایی، دریادار فدوی و جمعی دیگر از مسئولان نظام و فرماندهان نظامی حضور دارند.

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی نیز در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام در شهرستان نجف‌آباد شرکت می‌کند.

شهید مدافع حرم محسن حججی مردادماه سال جاری پس از اسارت به دست تروریست‌های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


















































































ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین