|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۱۸۰۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
کشیش آمریکایی که به داشتن عقاید افراطی مشهور است، در حمایت از حملات دونالد ترامپ به برخی بازیکنان عمدتاً سیاه‌پوست لیگ ملی فوتبال آمریکایی گفته که این بازیکنان باید خدا را شاکر باشند که کشته نشدند.
 کشیش آمریکایی که به داشتن عقاید افراطی مشهور است، در حمایت از حملات دونالد ترامپ به برخی بازیکنان عمدتاً سیاه‌پوست لیگ ملی فوتبال آمریکایی گفته که این بازیکنان باید خدا را شاکر باشند که کشته نشدند.

در حالی که این روزها دونالد ترامپ با انتقاد از «بی احترامی» برخی بازیکنان فوتبال آمریکایی به پرچم این کشور، حتی خواستار اخراج این بازیکنان و حملات به آنها شده، یک کشیش آمریکایی تندرو اظهاراتی تکان دهنده درباره این بازیکنان مطرح و آنها را به مرگ تهدید کرده است.

چندی قبل برخی بازیکنان لیگ ملی فوتبال آمریکایی (NFL) در آغاز برخی مسابقات به نشانه اعتراض،‌ در موقع خوانده شدن سرود ملی آمریکا زانو زدند؛‌ اقدامی که بی‌احترامی به سرود و پرچم این کشور تلقی شد.

اکثر بازیکنانی که این اقدام را انجام دادند، بازیکنان سیاه پوست آمریکایی بودند و کارشان بشدت مورد اعتراض رئیس جمهور آمریکا قرار گرفت.

با اظهارنظر دونالد ترامپ، این موضوع جنجالی شد. رئیس‌جمهور آمریکا ابتدا خواستار اخراج یا تعلیق این بازیکنان شد سپس در توئیتر از حامیانش خواست این مسابقات را تحریم کنند.

حال، یک کشیش جنجالی که گفته می‌شود عقاید افراطی و نژادپرستی دارد، در یک مصاحبه از مواضع ترامپ حمایت کرد.

«رابرت جیمز جفرس جونیور» کشیش عضو مسیحیت انجیلی که همزمان مجری برخی شبکه‌های رادیو و تلویزیون هم هست، تلویحا این بازیکنان لیگ ملی فوتبال آمریکایی را به مرگ تهدید کرد.

او که کشیش اولین کلیسای باپتیست در دالاس است، به برنامه «فاکس و دوستان» گفت: «کاری که این بازیکنان دارند می‌کنند، قطعا نادرست است. این بازیکنان باید خدا را شکر کنند که در کشوری زندگی می‌کنند که نه تنها برای به دست آوردن میلیون‌ها دلار در سال آزاد هستند بلکه همچنین نگران این موضوع نیستند که وقتی اینطور زانو می‌زنند، به مغز سرشان شلیک شود».

طبق گزارش‌های خبری، این کشیش تندرو به عنوان مشاور غیررسمی ترامپ در موضوعات اعتقادی خدمت می‌کند.

منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین