|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۶
کد خبر: ۱۸۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
سازمان آتش‌نشانی تهران تمام توان خود را برای تأمین ایمنی در این مراسم به کار می‌گیرد.
 سخنگوی آتش‌نشانی تهران اعلام کرد که آتش‌نشانان با استفاده از ۳۱ دستگاه خودروی سبک، سنگین و موتورسیکلت در معیت حدود ۹۰ نفر در مسیر تشییع پیکر شهید حججی مستقر می‌شوند.

سیدجلال ملکی با اشاره به تمهیدات سازمان آتش‌نشانی تهران برای تأمین ایمنی مراسم تشییع پیکر شهید حججی اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی تهران تمام توان خود را برای تأمین ایمنی در این مراسم به کار می‌گیرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: در همین راستا علاوه بر آماده‌باش همیشگی 130 ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر تهران، آتش‌نشانان با استفاده از 31 دستگاه خودروی سبک، سنگین و موتورسیکلت در معیت حدود 90 نفر نیروی عملیاتی و تعدادی از مدیران ارشد از ساعت 8:30 صبح فردا در 25 نقطه حدفاصل بین میدان شهدا تا میدان خراسان در خیابان 17 شهریور و معابر اطراف مستقر می‌شوند و اوضاع ایمنی را تحت کنترل قرار می‌گیرد.

ملکی با اشاره به اینکه استقرارها تا پایان مراسم و عادی شدن رفت و آمد ادامه دارد، اضافه کرد: از شهروندانی که در این مراسم حضور پیدا می‌کنند، تقاضا داریم مانند همیشه همکاری خوبی با آتش‌نشانان داشته باشند، در صورت بروز حادثه، ضمن حفظ خونسردی از محل حادثه فاصله گرفته و مراتب را به نیروهای مستقر یا سامانه 125 اطلاع دهند.

منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین