|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۱۸۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
زمانی که برای آخرین بار اصلاح‌طلبان شهرداری تهران را به اصولگرایان تحویل دادند، در حقیقت زمانی که جناب آقای الویری شهردار تهران بود، تعداد کارکنان شهرداری تهران 25 هزار نفر بود. طی این سال‌ها پس از فعالیت‌های جهادی و معجزه‌ای، تعداد کارکنان شهرداری تهران که در این مجموعه حقوق دریافت می‌کنند به 135 هزار نفر رسیده است.
یک عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش از شهردار تهران خواست در سریع‌ترین زمان ممکن تعداد کارکنان شهرداری تهران که در این مجموعه حقوق دریافت می‌کنند و میزان پرداختی حقوق کارکنان به شورای شهر تهران اعلام شود.

 محمد علیخانی در نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش در تذکری گفت: اعداد و ارقامی که به عنوان حقوق کارکنان شهرداری تهران اعلام می‌شود، بسیارضد و نقیض است لذا لازم است شهردار تهران هرچه سریع‌تر آخرین وضعیت آنچه که تحویل گرفته است را به شورا ارائه کند.

وی افزود:  زمانی که برای آخرین بار اصلاح‌طلبان شهرداری تهران را به اصولگرایان تحویل دادند، در حقیقت زمانی که جناب آقای الویری شهردار تهران بود، تعداد کارکنان شهرداری تهران 25 هزار نفر بود. طی این سال‌ها پس از فعالیت‌های جهادی و معجزه‌ای، تعداد کارکنان شهرداری تهران که در این مجموعه حقوق دریافت می‌کنند به 135 هزار نفر رسیده  است.

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: پیش از این ارقام متفاوتی همچون 60 هزار نفر و 50 هزار برای تعداد کارکنان شهرداری تهران اعلام می‌شد. اما آنچه که تعداد دقیق کارکنان فعلی است، 135 هزار نفر اعلام شده است. اگر میانگین حقوق این کارکنان 4 میلیون تومان در ماه در نظر گرفته شود، برای این تعداد از کارکنان که از مجموعه شهرداری تهران حقوق دریافت می‌کنند، ماهانه حدود 540 میلیون تومان حقوق پرداخت می‌شود، لذا لازم است هرچه سریع‌تر آمار واقعی توسط شهرداری تهران ارائه شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین