|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۱۸۰۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
یازده دستگاه در سال ٨٤ وظیفه پیدا کردند درباره این موضوع کار کنند. بهزیستی ادعا می کند تنها سازمانی است که کارش را انجام داده و مابقی شانه خالی کردند. از بهزیستی به من گفتند در حال تدوین آیین نامه و بسته ای با دستگاه های مختلف هستند.
 دستیار ویژه وئیس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت:با آقای ربیعی وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی صحبت کرده ام و قرار است جلسه ای بگذارند که من هم حضور داشته باشم. جلسه ای هم با رئیس بهزیستی خواهم داشت تا مشکلات کودکان کار را پیگیری کنیم.

 شهیندخت مولاوردی در نشست بررسی طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان اظهار کرد: من همیشه پیگر دغدغه ها کودکان کار و خیابان بودم؛ متوجه ام که در سمن هایی که برای مشکلات کودکان تشکیل می شود تلاش  می‌شود، صدای کسانی باشند که صدایشان به جایی نمی رسد.

وی ادامه داد: این کار بسیار اجمند است، چراکه  حلقه واسط دولت و مردم است  و سعی می‌شود رابطه میان آن ها  حفظ شود.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی سپس گفت: من پیش از این هم پیگیر این موضوع بودم، با آقای ربیعی وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی صحبت کرده ام و قرار است جلسه ای بگذارند که من هم حضور داشته باشم. جلسه ای هم با رئیس بهزیستی خواهم داشت.

وی همچنین تصریح کرد: یازده دستگاه در سال ٨٤ وظیفه پیدا کردند درباره این موضوع کار کنند. بهزیستی ادعا می کند تنها سازمانی است که کارش را انجام داده و مابقی شانه خالی کردند. از بهزیستی به من گفتند در حال تدوین آیین نامه و بسته ای با دستگاه های مختلف هستند.

مولاوردی ادامه داد: این یازده دستگاه از مرداد ماه برنامه همکاری بیش تر با سمن ها را آغاز کرده‌اند؛ اما ناگهان متوجه شدند قرار گاه اجتماعی ایجاد و تصمیم اکثریت بر آن شده تا چنین طرحی را دستور کار خود قرار دهند. بهزیستی هم این طرح را برای کم شدن اسیب کودکان قبول کرده است.

وی گفت : قول می‌دهم پیگیری های لازم را برای طرح کودکان و زنان انجام دهم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین