|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۱۸۰۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
گفتني است صنايع كوچك و متوسط استان اصفهان تاكنون حدود 200 ميليارد تومان تسهيلات در قالب طرح رونق توليد از بانك صنعت و معدن دريافت كرده اند.
 رسول زرگر استاندار اصفهان از بانك صنعت و معدن به خاطر تامين مالي طرح هاي صنعتي كوچك و متوسط استان در قالب طرح رونق توليد قدرداني كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن ، زرگر در نامه اي براي علي اشرف افخمي رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن آورده است:

در سال 1395 که مزین به شعار « اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» بود، استان اصفهان به عنوان صنعتی‏‌ترین استان کشور، همگام با سایر استان‏ها، طرح ملی رونق تولید را اجرایی نمود. حاصل تلاش تمامی اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، کسب رتبه برتر در میزان مصوبات کمیته تامین مالی کارگروه مذکور و بالاترین میزان پرداخت تسهیلات در میان استان‏های کشور بوده است، که قطعاً این توفیق بدون پشتیبانی و تشریک مساعی بانکی کشور و به ویژه مدیریت محترم شعب آن بانک در استان محقق نمی‏گردید.

لذا بدین‏وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از جنابعالی، مدیریت و تمامی همکاران آن بانک در استان اعلام  مي نمايم . اميد است  در سال 1396 که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) به نام « اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» نام‏گذاری گردیده است همانند سال گذشته آن بانک در پرداخت  تسهیلات و اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در راستای افزایش تولید، تثبیت اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید كارنامه درخشان ديگري را از خود نشان دهد.

گفتني است صنايع كوچك و متوسط استان اصفهان تاكنون حدود 200 ميليارد تومان تسهيلات در قالب طرح رونق توليد از بانك صنعت و معدن دريافت كرده اند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین