|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۴
کد خبر: ۱۷۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
بازی رئال برابر آلاوس برای زیدان‌ها یک جدال جالب خواهد بود.
بازی رئال برابر آلاوس برای زیدان‌ها یک جدال جالب خواهد بود.

در روزهای اخیر خانواده زیدان استرس و هیجان زیادی برای بازی رئال در هفته ششم لالیگا دارند.

رئال‌مادرید در هفته ششم نه بازی ال‌کلاسیکو را برگزار خواهد کرد و نه در شهرآورد شهر مادرید به میدان خواهد رفت اما این مصاف، دیداری حساس دست‌کم برای خانواده زیدان است: مصاف با آلاوس. دلیل این حساسیت چیست؟

در این بازی زین‌الدین زیدان به عنوان سرمربی تیم مادریدی، تیمش را مقابل آلاوسی به میدان خواهد فرستاد که پسرش انزو در آن تیم توپ می‌زند.

این درحالی است که انزو بعد از انتقالش به تیم پایه‌ای رئال‌مادرید، به آلاوس رفت. جالب اینجاست که لوکا زیدان پسر دیگر زیزو هم به عنوان دروازه‌بان سوم مادریدی در این بازی حضور خواهد داشت و از همین رو این مصاف، مصافی جذاب و جالب توجه برای خانواده زیدان خواهد بود.

البته نتایج کسب شده توسط دو تیم رئال‌مادرید و آلاوس در هفته‌های اخیر، کار را برای هر دو تیم سخت کرده و از همین رو، حساسیت این دوئل بیشتر خواهد شد. هیچ یک از دو تیم، با خیالی راحت به مصاف حریف نمی‌روند و می‌دانند که در چمن ورزشگاه مندسوروسا، یک نبرد واقعی در جریان خواهد بود. آلاوس انزو، درهر5 بازی ابتدایی‌‌اش دراین فصل لالیگا بازنده بوده و حتی نتوانسته به یک گل برسد و 8 گل هم دریافت کرده. آنها که فصل گذشته، فصلی فوق‌‌‌العاده را سپری کردند، در شرایط بسیار بحرانی و سختی به سر می‌برند.

از سوی دیگر، اوضاع برای زیزو و شاگردانش هم چندان مساعد نیست و باخت مقابل بتیس، باعث شده تا آنها به هر سه امتیاز مصاف با آلاوس نیاز مبرمی داشته باشند. آنها در 5 هفته ابتدایی لالیگا، در سه بازی خانگی امتیاز از دست داده‌اند و حالا 7 امتیاز با بارسای صدرنشین فاصله دارند و در شرایطی که کاملاً تشنه برد هستند، به ویتوریا سفر می‌کنند.

به زودی پدر و پسر، در زمین چمن با هم روبه‌رو خواهند شد و این رویارویی در حالی است که زیزو امیدوار است تا رئال برنده این بازی شود و انزو در انتظار کسب نتیجه با آلاوس است. ازهمین رو این بازی، یک بازی حساس و عجیب برای خانواده زیدان خواهد بود.

منبع : خبر ورزشی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین