|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۷۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
از پورقاز MRI گرفته شد و خوشبختانه مشخص شد خطر جدی‌ای وجود ندارد و در مورد سرلک هم تا 12 شب پیگیر احوالش بودیم که خدا را شکر متوجه شدیم برای او هم اتفاق جدی‌ای رخ نداده است و ختم به خیر شد.
مدیرعامل سپاهان به تشریح شرایط این تیم و دیدار روز گذشته مقابل پرسپولیس پرداخت.

محسن طاهری  در خصوص دیدار روز گذشته سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه بازی خود و تماشایی شاهد بودیم و تماشاگران از آن لذت بردند و کادرفنی و عوامل دو تیم رضایت داشتند. ما برای پیروزی به میدان رفته بودیم و بیشتر از حریف شایسته رسیدن به این نتیجه بودیم ولی در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید و با توجه به شرایطی که داشتیم این نتیجه هم برای ما مناسب بود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شد برای این بازی به کرانچار اولتیماتوم داده شده است گفت: اصلاً چنین موضوعی صحت ندارد و ما هیچ وقت به کرانچار اولتیماتوم ندادیم و حتی اگر به پرسپولیس می‌باختیم هم چنین اتفاقی نمی‌افتاد. کرانچار فصل گذشته در 6 بازی 13 امتیاز برای ما کسب کرد ولی در فصل جدید در 6 بازی تنها 6 امتیاز گرفته بودیم که به خاطر همین جلسات فنی برگزار کردیم و در مورد نتایج تیم با کرانچار صحبت کردیم ولی بحث اولتیماتوم وجود نداشت. تیم شرایط خوبی دارد و بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم و امیدوارم در نتیجه‌گیری هم شرایط خوبی ایجاد شود.

مدیرعامل سپاهان در مورد داوری مسابقه عنوان کرد: من کارشناس داوری نیستم که در مورد آن نظر بدهم و تنها به عنوان یک هوادار نظرم را می‌گویم. در مورد بازی با پرسپولیس نه ولی به صورت کلی می‌گویم سوت‌های زیادی به اشتباه علیه تیم ما زده شد. خدای ناکرده نمی‌گویم عمدی در کار بوده است ولی از داوران خواهشمندم دقت بیشتری در تصمیمات‌شان به خرج دهند و کمیته داوران هم حساسیت بیشتری روی این موضوع داشته باشد. در بازی با فولاد گل اولی که ما دریافت کردیم آفساید بود که اگر اعلام می‌شد جریان بازی تغییر می‌کرد.

طاهری در مورد درگیری بازیکنان در بازی با پرسپولیس هم عنوان کرد: من در داخل زمین نبودم که بدانم چه چیزی بین بازیکنان رد و بدل شد و چرا درگیری پیش آمد. قصد نداریم با هر درگیری با بازیکن برخورد کنیم یا آنها را جریمه کنیم ولی از آنها می‌خواهم که فقط به فکر بازی باشند و وارد مسائل حاشیه‌ای در زمین نشوند تا تمرکز تیم به هم نخورد.

وی در مورد حادثه‌ای که برای دو بازیکن سپاهان در بازی رخ داد خاطرنشان کرد: متاسفانه برای پورقاز و سرلک در بازی حادثه‌ای رخ داد که تا دیروقت در بیمارستان پیگیر احوالشان بودیم. از پورقاز MRI گرفته شد و خوشبختانه مشخص شد خطر جدی‌ای وجود ندارد و در مورد سرلک هم تا 12 شب پیگیر احوالش بودیم که خدا را شکر متوجه شدیم برای او هم اتفاق جدی‌ای رخ نداده است و ختم به خیر شد.

مدیرعامل سپاهان در پایان با گلایه از یگان ویژه در دادن ظرفیت بیش از میزان تعیین شده به تماشاگران پرسپولیس اظهار داشت: طبق قانون AFC سهمیه تیم میهمان از ورزشگاه 5 درصد است و حتی اگر ورزشگاه خالی باشد هم این میزان باید رعایت شود. ما به احترام حریف به آنها 10 درصد ظرفیت دادیم و حتی 500 نفر هم بیش از این میزان سهمیه در اختیارشان گذاشتیم. تمام همکاری‌های لازم برای جداسازی هواداران و ایجاد ساخت و ساز لازم برای موارد امنیتی را برقرار کردیم ولی یگان ویژه بیش از این ظرفیت در اختیار آنها گذاشت. حدود 3 هزار نفر بیش از ظرفیت تماشاگران پرسپولیس وارد ورزشگاه شدند و باعث شد 3-4 هزار هوادار تیم ما بیرون بمانند و نتوانند بازی را تماشا کنند. این اتفاق اصلا مورد تایید ما نیست و امیدواریم دیگر چنین مواردی پیش نیاید.

 

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین