|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۱
کد خبر: ۱۷۹۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
تکواندوکاران ایران در ادامه موفقیت های خود در بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا موفق به کسب دو مدال طلای دیگر شدند.
 تکواندوکاران ایران در ادامه موفقیت های خود در بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا موفق به کسب دو مدال طلای دیگر شدند.

به گزارش ایرنا، پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا 2017 با حضور شش هزار ورزشکار در «عشق آباد» پایتخت ترکمنستان در حال برگزاری است.

امروز (دوشنبه) سه تکواندوکار ایرانی روی شیاپچانگ رفتند که «سروش احمدی» و «سعید رجبی» طلایی شدند و «ناهید کیانی» از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن منهای 63 کیلوگرم مردان، «سروش احمدی» پس از استراحت در دور نخست با اقتدار نمایندگان عراق و افغانستان را شکست داد و به نیمه نهایی رسید.

وی در مرحله نیمه نهایی نیز حریفی از چین تایپه را مقتدرانه و با حساب 18 بر 2 از پیش روی برداشت و جواز حضور در فینال را کسب کرد.

احمدی برای کسب مدال طلا با «وتاوی کلومپانگ» از تایلند مصاف داد و 10 بر 7 پیروز شد و طلا گرفت.

در وزن منهای 87 کیلوگرم مردان نیز «سعید رجبی» پس از استراحت در مرحله نخست، حریف استرالیایی را 24 بر 4 شکست داد و به نیمه نهایی رسید. وی در مرحله نیمه نهایی «آن سادک» از کره جنوبی را 33 بر 5 از پیش روی برداشت و فینالیست شد.

رجبی در مبارزه نهایی مقابل «جین تائو لیو» از چین قرار گرفت و در حالی که 10 امتیاز عقب بود در نهایت کار را به تساوی 16 بر 16 کشاند.وی در راند طلایی نیز اولین امتیاز را کسب کرد و در نهایت فاتح این مبارزه حساس شد تا چهارمین طلای تیم تکواندوی ایران در این مسابقات را از آن خود کند.
روز گذشته نیز تکواندوکاران ایران در این مسابقات به دو مدال طلا و یک برنز دست یافتند.

کاروان ورزشکاران ایران که به نام شهید مدافع حرم «محسن حججی» نامگذاری شده با 214 ورزشکار (115مرد و 66زن ) به این رقابت ها اعزام شده است.

نمایندگان ایران در 20 رشته فوتسال، تنیس روی میز، کیک بوکسینگ، موی تای، سامبو، کوراش، جوجیتسو، بولینگ و بیلیارد، دوچرخه سواری، دوومیدانی، شنا، وزنه برداری، کشتی آزاد و فرنگی، کشتی پهلوانی، کشتی با کمربند (آلیش)، بسکتبال سه در سه، تکواندو، سوارکاری و شطرنج مسابقه می دهند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین