|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
»
خانه احزاب در زمان اصلاحات خانه اصلاح طلبان بود
کد خبر: ۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۱
در خانه احزاب قبلی این فضا خیلی محدود و تنگ شد که این اولین آسیب بود در حالی که در خانه احزاب سلیقه های مختلف باید بتوانند نظرهای های خود را بیان کنند
تدبیر و امید دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: زمان اصلاح طلبان خانه احزاب به خانه اصلاح طلبان تبدیل شد و از آن موقع بود که خانه احزاب کارایی خود را از دست داد، خانه احزاب جای همه سلایق مختلف است و باید به گونه ای باشد که هر سلیقه ای نظرش را بیان کند.

 محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پیش بینی از وضعیت احزاب در دولت تدبیر و امید اظهار داشت: پیش بینی می کنم تعامل دولت و مجلس بیش از گذشته خواهد شد و احزاب نسبت به گذشته فضای بهتری خواهند داشت.

وی با تاکید بر اهمیت خانه احزاب تصریح کرد: زمانی خصوصا در زمان اصلاح طلبان خانه احزاب به خانه اصلاح طلبان تبدیل شد و از آن زمان بود که خانه احزاب کارایی خود را از دست داده بودند خانه احزاب جای همه سلایق مختلف است و باید به گونه ای باشد که هر سلیقه ای نظرش را بیان کند، خانه احزاب فی نفسه مفید است به شرطی که از جناحی شدن آن جلوگیری شود.

حبیبی راه حل جلوگیری از جناحی شدن خانه احزاب را ایجاد فضای باز سیاسی دانست و گفت: در خانه احزاب قبلی این فضا خیلی محدود و تنگ شد که این اولین آسیب بود در حالی که در خانه احزاب سلیقه های مختلف باید بتوانند نظرهای های خود را بیان کنند، اگر سلایق مختلف ولو اینکه در اقلیت حضور داشته باشند، حرف حساب و حقی دارند آن را بازگو کنند و خوب است این حرف اگر حق است مورد تائید قرار گیرد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی درباره فعالیت های حزب متبوعش برای همکاری با دولت خاطر نشان کرد: ما اعلام کردیم آمادگی ارائه نیرو و برنامه به دولت را داریم که تاکنون دولت چیزی از ما نخواسته است.

حبیبی با اشاره به رای اعتماد وزیران در مجلس و  عدم رای آوری سه وزیر پیشنهادی گفت: مطرح شدن بحث فتنه از مقوله مچگیری و افشاگری نیست بلکه موضع کسانی که نظر و موضعشان را نسبت به فتنه 88 اعلام نکردند یا با تسامح برخورد و یا با فتنه گران همکاری کردند مشخص می کند و مطرح کردن این مسائل توهین به کسی نیست.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین