|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۷۹۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۰
یک زن جوان انگلیسی به نام جسیکا سودال از دو بیماری نادر به نام نارکلپسی و کاتاپلاکسی به طور همزمان رنج می برد. او بر اثر این بیماری‌ها، با هر تغییر احساسی، به‌ویژه در هنگام مواجهه با هیجانات، دچار حمله خواب می‌شود و دیگر توان ایستادن ندارد. این دو بیماری به طور همزمان وضعیت بسیار سختی را برای جسیکا ایجاد کرده است.
 یک زن جوان انگلیسی به نام جسیکا سودال از دو بیماری نادر به نام نارکلپسی و کاتاپلاکسی به طور همزمان رنج می برد.

او بر اثر این بیماری‌ها، با هر تغییر احساسی، به‌ویژه در هنگام مواجهه با هیجانات، دچار حمله خواب می‌شود و دیگر توان ایستادن ندارد. این دو بیماری به طور همزمان وضعیت بسیار سختی را برای جسیکا ایجاد کرده است.


جسیکا درباره بیماری خود می‌گوید: "همه فکر می‌کنند من آدم تنبلی هستم و این موضوع مرا آزار می دهد. باور کنید من درگیر دو بیماری خاص هستم و احساس خواب‌آلودگی در من به تنبلی ارتباطی ندارد. برخی اوقات به نظر می رسد من از هوش رفته ام و هرکس من را ببیند اینطور تصور می کند. گاهی اوقات نیز به نظر می رسد که خواب هستم، همه صداهای اطراف را می شنوم اما قدرت پاسخگویی ندارم".


این مشکل در وسایل نقلیه، محل کار، حین مکالمه، خندیدن و هر جایی که فکرش را بکنید ممکن است به طور ناگهانی گریبان جسیکا را بگیرد.

گاهی جسیکا حتی مجبور می شود از تماشای برنامه های خنده دار تلویزیون نیز اجتناب کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین