|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۱۷۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
در محل حادثه یک دستگاه اتوبوس شهری با یک دستگاه خودروی سواری 206 و تانکر حمل سوخت پارک شده در حاشیه جاده به شدت برخورد کرده و متوقف شده بود.
 برخورد اتوبوس مسافربری با 2 خودرو در شیراز باعث مصدومیت 7 نفر شد.

 به نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی شیراز، آخرین ساعت‌های شامگاه یکشنبه، برخورد یک‌دستگاه اتوبوس با یک پژوی 206 و یک تریلر، 7 مصدوم به دنبال شد.

فرمانده ایستگاه 13 آتش نشانی در این باره گفت: در محل حادثه یک دستگاه اتوبوس شهری با یک دستگاه خودروی سواری 206 و تانکر حمل سوخت پارک شده در حاشیه جاده به شدت برخورد کرده و متوقف شده بود.

مهدی‌علی مردانی در ادامه گفت: شدت این حادثه به حدی بود که بر اثر برخورد و انحراف اتوبوس شهری، خودروی 206 پارک شده  به زیر تانکر حمل سوخت جابه جا شده و صد درصد آسیب دیده بود و در پی آن 7 نفر از سرنشینان اتوبوس را مجروح کرده بود.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه جریان برق خودروها را قطع کرده و پس از نصب علائم هشدار دهنده در مسیر و ایمن سازی کامل محل حادثه، با استفاده از تجهیزات مخصوص عملیات نجات افراد مصدوم را آغاز کردند. نیروهای آتش نشانی با تلاش فراوان و ایمن سازی کامل محل حادثه هر هفت نفر مصدوم را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

براساس این گزارش، در حین امداد رسانی نیروهای آتش‌نشانی در این حادثه، خودروی نیسان عبوری حامل کندوهای زنبور نیز به علت نامعلمومی از مسیر اصلی منحرف شده و به بلوار وسط خیابان برخورد کرد که آتش نشانان به سرعت در عین امداد رسانی به تصادف اولیه ایمنی کامل را جهت خودروی نیسان برقرار کرده و خودرو را به حاشیه خیابان منتقل کردند.

گزارش روابط عمومی آتش‌نشانی همچنین حاکی است که شب گذشته یک‌دستگاه خودروی زانتیا نیز به دلیل سرعت زیاد با ستون برق برخورد کرد و دو سرنشین نوجوان این خودرو به شدت مصدوم شدند.

به گفته علی قاسمی، فرمانده ایستگاه 18 سازمان آتش نشانی شیراز، اعلام کرده است که سرنشینان این خودرو 13 و 14 ساله بودند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین