کد خبر: ۱۷۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲
مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در مسابقات فوتبال جام جهانی 2014 با حضور رییس جمهوری دوشنبه شب در سالن 12 هزار نفری مجموعه آزادی برگزار می شود .
در این مراسم که از ساعت 30 / 20 تا 30 /22 با پخش سرود جمهوری اسلامی آغاز می شود ، علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به همراه جمعی از مسئولان ورزش کشور و بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان حضور خواهند داشت .

در این مراسم ابتدا رییس فدراسیون فوتبال گزارشی از نحوه آمادگی تیم ملی برای حضور در مسابقات جام جهانی ارایه می کند و سپس وزیر ورزش سخنرانی خواهد کرد و پس از آن نیز حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری سخنرانی می کند.

در این مراسم جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان به نمایندگی از بازیکنان تیم میثاق نامه را قرائت می کند و سپس تمامی بازیکنان اعزامی و هیات همراه از زیر قرآن کریم رد می شوند.

تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت 5 صبح روز سه شنبه راهی برزیل می شود.

مسابقات جام جهانی فوتبال 2014 برزیل از 23 خردادماه آغاز می شود.

تیم ملی فوتبال ایران با تیم های آرژانتین ،نیجریه و بوسنی و هرزگوین در گروه F رقابت های جام جهانی فوتبال 2014 برزیل همگروه است .

تیم ملی فوتبال ایران در 26 خرداد سال 1393 به مصاف نیجریه خواهد رفت و سپس در 31 خرداد به مصاف آرژانتین و در بازی پایانی گروه نیز در 4 تیرماه به مصاف تیم ملی بوسنی و هرزگوین خواهد رفت.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین