|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۱۷۹۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۰
رامبد جوان در برنامه تلویزیونی «من و شما» اعلام کرد که سری جدید خندوانه از نوروز روی آنتن می‌رود.
 رامبد جوان در برنامه تلویزیونی «من و شما» اعلام کرد که سری جدید خندوانه از نوروز روی آنتن می‌رود.

در آخرین قسمت از فصل اول برنامه من و شما این هفته رامبد جوان و سعید راد مهمان آرش ظلی پور بودند.

** دستمزد نگار را کامل و حرفه ای دادم

در ابتدا و پس از پخش تیزر فیلم جدید رامبد جوان ، او در پاسخ به این سوال که آیا میتوان «نگار» را یک ادای دین عاشقانه دانست خطاب به ظلی پور گفت: میتواند این طور باشد ، ما حرفه مان با خیلی چیزها عجین شده است ، با روح ، هیجان ، احساسات ، علم و... برای اینکه حرفه ما خیلی پیچیده و مفصل است.

همه ما دوست داریم که بهترین چیزی که می توانیم ارائه بدهیم را بسازیم و طبیعی است که فیلمسازی با زندگی یک کارگردان گره خورده باشد ؛ من دوست داشتم برای همسرم فیلم بسازم و این کار را کردم ضمن اینکه یک چیزهای ظریفی از زندگی نگارجواهریان در این فیلم وجود دارد که از آنها برای پروراندن قصه استفاده کردیم.

وی همچنین با لحن خاص خود درباره دستمزد همسرش برای بازی در این فیلم گفت: دستمزدش را مثل بچه آدم دادم و همه چیز کاملا حرفه ای انجام شد.

جوان در بخشی دیگر به آرش ظلی پور درباره ساخته بعدی اش در سینما گفت: فیلم بعدی من خیلی هیجان انگیز است و امیدوارم که برسم برای جشنواره فجر امسال تحویل بدهم. فیلم درباره آدم هایی است که به هر قیمتی می خواهند شهرت پیدا کنند ؛ مخصوصاً در فضای مجازی. اما می خواهم بگویم که خوش به حال کسی که نقش اصلی این فیلم را بازی می کند چون خیلی نقش ویژه ای است.

وی درباره حضور جواهریان در این فیلم هم گفت: شاید نگار باشد اما هنوز معلوم نیست.

** میتوانیم بزرگوار باشیم و بگذریم

در بخشی دیگر آرش ظلی پور با بیان اینکه «تو در برنامه گفتگوی تنهایی قضاوت کردن را تقبیح کردی اما خبرنگاران را در اتفاق مربوط به بهناز جعفری مورد قضاوت قرار دادی» جوان را به چالش کشید و این هنرمند این طور واکنش نشان داد: من در گروهی خصوصی حرفی زدم و یک شیطنت خبرنگارانه صورت گرفت.ببینید من باید این توضیح را بدهم که ما نباید با ضربات عاطفی را له کنیم ؛ بهناز جعفری بیماری ای دارد که کوچک ترین فشار عصبی حملات او را تشدید می کند.

من معتقدم در آن لحظاتی که آن اتفاق افتاد خبرنگاران می توانستند از امکانات خودشان برخوردار نشوند و آن پروژه را بایکوت کنند؛ میتوانیم بزرگوار باشیم و بگذریم. من بعد از چند ساعت عذرخواهی کردم و آن دوستانی که صدای قبلی من را منتشر کردند آن عذرخواهی من را نشر ندادند. این را هم بگویم که در هیچ برنامه ای اینقدر به اهالی رسانه توجه نشده که در خندوانه این اتفاق افتاده است.

**مهران مدیری من را «دورهمی» دعوت نکرد

وی در پایان و در بخش عکس ها با دیدن عکس مهران مدیری در پاسخ به این پرسش که چرا نه مدیری به خندوانه آمده و نه جوان به دورهمی رفته گفت: من بارها مهران را دعوت کردم ، نیامد. مهران مثل ماهی لیز است ، سر خورد از دستم. خودش هم هیچ وقت من را به برنامه اش دعوت نکرد ؛ دعوتم بکند با کمال میل می روم.

او همچنین سوال «خندوانه پربیننده تر است یا دورهمی» را این طور پاسخ گفت: قطعا خندوانه پربیننده تر است ؛ خندوانه پربیننده ترین برنامه ایران است. این حرفی که میزنم براساس آمارها است. ضمن اینکه قیاس با مهران مدیری برای من باعث کیف کردن است اما واقعیتش این است که کارکرد دورهمی و خندوانه خیلی با هم متفاوت است.

** ماجرای نیامده جواد ظریف به خندوانه
رامبد جوان همچنین درباره عدم حضور حامد بهداد در «خندوانه» گفت که حامد بهداد خندوانه را دوست ندارد و به من گفت: نمیتونم!

وی از جواد ظریف به عنوان مهمانی که نتوانست دعوت کند گفت و بیان کرد: آقای ظریف را خیلی دوست داشتم به برنامه دعوت کنم و حتی روز گفتگو را هم با هم فیکس کردیم و تاریخ ضبط مشخص شد اما درنهایت این اتفاق نیفتاد و گویا دندانشان آبسه کرد و نتوانستیم میزبانشان باشیم.

جوان برای اولین بار نیز در من و شما اعلام کرد که مجوز پخش برنامه ضبط شده با بهرام رادان را ندارد و گفت: اینقدر برنامه جذابی شد و با بهرام اینقدر معاشرت گرم و دوستانه ای داشتیم و خوش گذشت که باورت نمیشود اما متاسفانه پخش نشد. قبل از دعوت ما استعلام کردیم و مجوز حضور او را گرفتیم اما بعد از ضبط گفتند که نمی‌شود رادان را پخش کنید؛ این اتفاق در دوره محمد سرافراز رخ داد.

** چرا پیمان معادی در فیلم نگار بازی نکرد

یکی از مهم ترین اظهارنظرات رامبد جوان به اعلام این خبر از جانب او برگشت که پیش از فروتن قرار بود چه کسی جای او حضور داشته باشد که وی گفت: قرار بود که پیمان معادی نقش اصلی «نگار» را برعهده داشته باشد اما این اتفاق نیفتاد. محمدرضا در شرایطی به این فیلم ملحق شد که من به یکباره گره خوردم.

شما فرض کنید قرار بود دو ساعت دیگر فیلمبرداری آغاز شود اما یکدفعه منتفی شد و این کار کسی نبود جز دوست قشنگم پیمان معادی. او از یک روزهایی به بعد به شک افتاده بود و درنهایت روز آغاز فیلمبرداری اعلام کرد که حضور نخواهد داشت و من حتی من ابراز دلخوری هم نکردم چون با پیمان خیلی بیشتر از این حرفها رفیقم. این شد که همان لحظه به محمدرضا زنگ زدم و او مثل یک مامور اورژانس آمد و گلایه ای هم از پیمان ندارم.

** حذف جنابِ خان توسط رامبد؟!

یکی از تحلیل هایی که پس از حذف جناب خان از برنامه مطرح شد این بود که جوان نمیخواست که کسی دیگر در این برنامه به اندازه او محبوب شود وی در واکنش به این صحبت گفت: اگر من این روحیه را داشتم اصلا چنین برنامه ای نمی ساختم . اگر من می خواستم همه چیز برای من باشد که خنداننده شو نمی ساختم یا مسابقه خنداننده شو را راه نمی انداختم با آن همه جوانی که ستاره و محبوب شدند. ما خودمان را عقب کشیدیم تا بچه ها دیده شوند. من تلاش کردم جناب خان بماند و این تحلیل که محبوبیت او اضافه زیاد شده پس باید حذفش کرد را به نظرم یک تحلیل خانه زنکی میدانم.

اما یکی از جنجالی ترین صحبت های جوان مربوط شد به حرفی که وی درباره دعوت نکردن سحر دولت شاهی به خندوانه مطرح کرد و گفت: من هیچ وقت از ایشان دعوت نکردم چون هنوز ظرفیت فرهنگی مان آنقدر نیست. شبیه یک شلنگ تخته اضافه برنامه سازی است و به نظرم هنوز این ظرفیت برای ما وجود ندارد.

وی در پایان گفت: پخش فصل بعدی خندوانه از عید آغاز می شود.

برنامه من و شما به تهیه کنندگی هادی قندی و اجرای آرش ظلی پور جمعه ها ​از شبکه شما پخش میشود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین