|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۱۷۸۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
قرار است این تمرینات دریایی شامل حالات فرضی متعددی باشد که با آنها بر اساس یک طرح عملی و مکانیسم‌های پیشرفته عملکردی برخورد شود.
 رزمایش دریایی مشترک کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس با هدف اعلام شده "تقویت امنیت دریایی و اقدامات مشترک" امروز (یکشنبه) با میزبانی بحرین در بندر الدمام آغاز شد.

 به نقل از سایت روزنامه فرامنطقه‌ای الحیاة، طبق تصمیمات وزرای خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در مورد اجرای تمرینات دریایی و مانورهای مشترک برای کسب مهارت و تبادل اطلاعات، وزارت کشور بحرین به عنوان نماینده فرماندهی گارد ساحلی در تمرینات دریایی مشترک "خلیج صلح 6" که از امروز (یکشنبه) در بندر الدمام آغاز شده، شرکت می‌کند.

قرار است این تمرینات دریایی شامل حالات فرضی متعددی باشد که با آنها بر اساس یک طرح عملی و مکانیسم‌های پیشرفته عملکردی برخورد شود.

علاء سیادی، فرمانده گارد ساحلی بحرین در این باره گفت: تمرین دریایی مشترک "خلیج صلح" در قالب تلاش‌ها برای کسب مهارت‌ها و تجربیات عملی و اجرای عملیات مشترک در تمامی شرایط برگزار می‌شود.

سیادی افزود: این تمرین که در آن نیروهایی از گارد مرزی عربستان و گارد ساحلی بحرین و کویت شرکت دارند، با هدف تقویت اقدام مشترک و آمادگی‌ها برای مواجهه با چالش‌های امنیتی در مرزها و نیز موارد فوق العاده انجام می‌شود.

او در ادامه بر لزوم استمرار تلاش‌های خالصانه با هدف تقویت امنیت کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس تاکید کرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین