|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۱۷۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۰
اسطوره باشگاه استقلال معتقد است تیم محبوبش در چند سال گذشته اسیر سهم‌خواهی گروه‌های خاص شده است.
 اسطوره باشگاه استقلال معتقد است تیم محبوبش در چند سال گذشته اسیر سهم‌خواهی گروه‌های خاص شده است.

نتایج ضعیف استقلال با منصوریان در فصل جاری و شکست برابر پارس جنوبی، باعث شد تا دوباره زمزمه اخراج علیرضا منصوریان و حضور یک سری نام ها از جمله فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی پوشان به گوش برسد. حال فرهاد مجیدی در مصاحبه با خبرآنلاین به بعضی شایعات جواب داده که در ادامه می خوانید:

نتایج ضعیف استقلال در لیگ برتر با اعتراض شدید هواداران مواجه شده، شما چند هفته قبل بعد از شکست استقلال مقابل پدیده از منصوریان حمایت کردید. حالا چه نظری دارید؟

متاسفانه تیم محبوب من در سالهای گذشته تا به امروز اسیر سهم خواهی گروههای مختلف شده و چیزی که امروز ما می بینیم فقط محصول امروزی‌ها نیست و دیگران هم در این افت فاحش سهیم هستند.آیا تصمیم گیرنده ها از خود نمی پرسند که چرا مدام شکست ها تکرار می شود ؟ استقلال در چهار فصل گذشته سه مربی مختلف داشته،دو مدیر در ۴ فصل ! تصمیم های غلط دائم تکرار می شوند و هیچ ساختار درستی شکل نمی گیرد.این مشکل کل فوتبال ایران است.به تیم های موفق هم اگر نگاه کنید متوجه خواهید شد که با تغییر سرمربی همه چیز بهم می ریزد چون هیچ جای فوتبال ما سیستم درستی وجود ندارد.

شایعاتی به گوش می‌رسد که گویا شما گزینه جانشینی منصوریان هستید؟

من صد بار گفتم و باز هم تاکید می کنم که فعلا نمی خواهم سرمربی باشم و ترجیح می دهم که کارم را در کنار یک مربی خوب خارجی شروع کنم.

برخی رسانه‌ها چند هفته قبل خبر از مربیگری شما در تیم زیر ۱۶ سال اسپانیول دادند. این خبر را تایید می‌کنید؟

بهتر است تایید این خبر را از من که هر روز با لباس مربیگری اسپانیول در تمرینات آکادمی این باشگاه حاضر می شوم ، نپرسید ! تایید این خبر را از عوامل رسانه ای همان سهم خواهها بپرسید ! مثلا نوشتند که فرهاد رفته بازدید از باشگاه اسپانیول ، خنده دار نیست ؟ کدام باشگاه لالیگا،بوندس لیگا یا لیگ برتر انگلیس به بازدیدکننده تیمش اجازه می دهد که به عنوان مربی یا تمرین دهنده در تمرینات تیم های پایه اش شرکت کند ؟ این شیطنت‌ها خجالت آور است.

سکوت شما هم در قبال این خبر به شائبه‌ها اضافه کرد

باید چه کار کنم ؟ جار بزنم ؟ من مثل دورانی که بازی می کردم اهل تبلیغات و مصاحبه های زیاد و شلوغ بازی نیستم و فقط روی کار خودم تمرکز می کنم. مگر دنیای من اینقدر کوچک شده که دوره دستیاری در تیم پایه اسپانیول را سند افتخار بدانم ؟! من با هزینه شخصی به اینجا آمدم و هیچ مبلغی هم از اسپانیول نمی گیرم و آمدم تا بیشتر یاد بگیرم و حتی قرار است که در برخی جلسات آنالیز تیم بزرگسالان اسپانیول هم شرکت کنم.به خاطر شیطنت ها سعی کردم بهترین سند یعنی عکس و ویدیو منتشر کنم اما همه چیز را نادیده می گیرند چون نگران بازگشت من به استقلال هستند.

این اتفاق بالاخره روی می دهد و فقط هزینه زیادی انجام می دهند و خودشان را خسته می کنند. مطمئن باشید در دوران امروز که هر فرد یک رسانه شخصی در اختیار دارد ، بازیهای رسانه ای دهه هفتاد و هشتاد دیگر اثرگذار نیست.امثال فرهاد مجیدی زمانی به استقلال می آیند که مردم بخواهند و به همین خاطر فقط به سراغ تخریب های بی اثر می روند.البته اثرگذاری رسانه های منصف به قوت قبل باقیست.گزارشی که باشگاه اسپانیول منتشر کرد ، احترام و جایگاه من را از نگاه آنها نشان داد.

بسیاری از رسانه ها خبر مربیگری من و موضوع ویزای کار را نوشتند و اگر درست نبود ، من تکذیب می کردم .من برای فعالیت رسمی در تیم اسپانیول باید ویزای کار داشته باشم.صدور این ویزا کار زمان‌بری هست و امیدوارم با انتشار گزارش سایت اسپانیول این اتفاق برای من زودتر رخ دهد.در حال حاضر هر روز در تمرینات شرکت می کنم و جای بازدید کننده روی سکوهاست نه من که در وسط زمین تمرین به همراه سایر همکاران مشغول هستم.نکته دیگری هم که می گویند این است که چرا سایت اسپانیول ننوشته که من مربی زیر ۱۶ ساله ها شدم.چون ویزای کار من هنوز صادر نشده و انتشار این خبر برای هر شرکتی در اسپانیا تخلف به شمار می رود.علاوه بر این من باید شأن خودم را پایین بیاورم و بروم سراغ سایت باشگاه ، چون چند نفر در تهران هستند که این طوری آرام می شوند ؟ متاسفانه زندگی برخی خبرسازها با روش کارت به کارت اداره می شود و اگر این شیطنت ها ادامه داشته باشد مجبورم به برخی مسائل اشاره کنم !

دلیل اینکه کار مربیگری را از تیم‌های بزرگسالان شروع نکردید، چه بود؟

با کارلوس کی روش مشورت کردم و او به من توصیه کرد که از رده پایه مربیگری را شروع کنم.یادی هم کنم از برنو متسو که او هم این توصیه را به من داشت.به همین خاطر این تصمیم را گرفتم.این را هم بگویم که حرفها و شیطنت دیگران برای من اهمیتی ندارد که اگر داشت یک ماه قبل نسبت به دروغپردازی ها واکنش نشان می دادم.من کار خودم را انجام می دهم و اهداف بزرگی دارم . ناراحتی هواداران استقلال را هم درک می کنم و حق با آنهاست.خیلی هم حق دارند اما مسئولان باید به فکر این قلبهای شکسته باشند.دولت نباید نسبت به امور باشگاه استقلال با میلیونها هوادار بی تفاوت باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین