کد خبر: ۱۷۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
این در حالی‌ است که شرکت ایساکو، پیش از این در ارزیابی مربوط به سال 95 برای هشتمین بار متوالی، مقام اول خدمات پس از فروش در بین تمامی خودروسازان کشور را از آن خود کرده بود.
 بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، رضایت‌ مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در بهار 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل، 25 امتیاز افزايش یافته است.     

به گزارش ايكوپرس به نقل از روابط عمومي ايساكو، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در این باره گفت: طبق گزارش شهريور شركت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شاخص رضایت مشتریان ایساکو که در بهار سال گذشته عدد 711 را نشان می‌داد در سه ماهه ابتدای سال 96 به 736 رسید و شرکت ایساکو با بهبود عملکرد خود باز هم موفق به افزایش چشمگیر رضایت مشتریان شد.

رضا حسینی افزود: این در حالی‌ است که شرکت ایساکو، پیش از این در ارزیابی مربوط به سال 95 برای هشتمین بار متوالی، مقام اول خدمات پس از فروش در بین تمامی خودروسازان کشور را از آن خود کرده بود.

وي افزود: ایساکو سال 96 را با برنامه «جهش» آغاز کرد كه این برنامه بر مبنای سه عنوان «جلب» اعتماد مشتريان و ارتقاي برند ايران خودرو، «هوشمندي» در فروش، كيفيت و افزايش بهره‌وري در فرآيندها و «شناسايي» نياز مشتريان،‌ طراحي و توسعه نوآورانه در خدمات پس از فروش اجرایی شد تا سطح رضایت‌مندی دارندگان محصولات ایران خودرو از خدمات پس از فروش بیش از پیش ارتقاء یابد.

حسيني تصريح كرد: در راستای اجرای برنامه‌ «جهش»، ایساکو با بهبود در فرآيندهای پذيرش تا ترخيص، پیش‌بینی ‌و کاهش زمان تعمیرات، به‌روزآوری و بهینه‌سازی سيستم‌ جامع خدمات و بازرگانی نمایندگی‌ها و بازنگری در سیستم مدیریت موجودی قطعات یدکی انبارها، موفق به افزایش میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش شده است.

وي در پایان گفت: در ادامه سال جاری با هدف قرار دادن کسب رتبه اول خدمات در سطح کشور، ارائه خدماتی جامع و مثال‌زدنی را برای مشتریان در سرفصل کار خود قرار داده‌ایم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین