|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۱۷۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
نیروهای امنیتی لبنانی موفق شده اند تاکنون 19 نفر را در ارتباط با این عملیات بازداشت کنند، ارتش اردن تأکید کرد که این افراد تحت اشراف یک شهروند مصری به نام «فادی ابراهیم احمد علی احمد» ملقب به «ابوخطاب» در تدارک انجام عملیاتی تروریستی بوده اند.
 ارتش لبنان در بیانیه ای اعلام کرد موفق شده اعضای یک باند وابسته به داعش را که قصد انجام عملیات تروریستی در لبنان را داشته اند، بازداشت کند.

 به نقل از «العربی الجدید»، ارتش لبنان از خنثی سازی عملیاتی تروریستی در خاک این کشور خبر داد.

بر اساس گزارش های رسانه ای یکی از  عناصر داعش که در اردوگاه «عین الحلوه» مخصوص آوارگان فلسطینی در جنوب لبنان اقامت دارد برای این عملیات تروریستی برنامه ریزی کرده بود.

نیروهای امنیتی لبنانی موفق شده اند تاکنون  19 نفر را در ارتباط با این عملیات بازداشت کنند، ارتش اردن تأکید کرد که این افراد تحت اشراف یک شهروند مصری به نام «فادی ابراهیم احمد علی احمد» ملقب به «ابوخطاب» در تدارک انجام عملیاتی تروریستی بوده اند.

هشدارهای اخیر سفارت خانه های غربی به اتباع خود در لبنان در راستای همین عملیات و اطلاعات به دست آمده در خصوص آن بوده است با این حال وزارت خارجه لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرده که هشدارهای امنیتی سفارت خانه های غربی در لبنان باعث ایجاد حالتی از ترس و وحشت در میان شهروندان لبنانی می شود و از این سفارت خانه ها خواسته تا این بیانیه ها را با هماهنگی نیروهای امنیتی و وزارت خارجه لبنان صادر کنند.

ارتش لبنان تأکید کرده که عملیات امنیتی خود برای شناسایی باقی عناصر این باند تروریستی را ادامه می دهد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین