|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۷۸۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵
در ادامه رقابتهای هفته ششم لیگ برتر فوتبال تیم های استقلال و پارس جنوبی از ساعت ۲۰ امروز جمعه در شهر جم به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود پارس جنوبی به اتمام رسید.
تیم فوتبال استقلال در هفته ششم لیگ برتر فوتبال برابر پارس جنوبی شکست خورد تا با ثبت چهارمین باخت آبی پوشان در این فصل، شرایط برای علیرضا منصوریان دشوارتر از همیشه شود.

 در ادامه رقابتهای هفته ششم لیگ برتر فوتبال تیم های استقلال و پارس جنوبی از ساعت ۲۰ امروز جمعه در شهر جم به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود پارس جنوبی به اتمام رسید.

علی دشتی در دقیقه ۳۸ برای پارس جنوبی گلزنی کرد. سالاروند هم در دقیقه ۹۸ گل دوم را وارد دروازه استقلال کرد.

استقلال این بازی را با ترکیب سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، پادوانی، خسرو حیدری، آرمین سهرابیان (۵۵ - میلاد زکی پور)، فرشید باقری، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی (۷۲ - مهدی قائدی)، سرور جباروف، جابر انصاری (۸۲ - حسن بیت سعید) و علی قربانی آغاز کرد و نیمکت نشینی مهدی رحمتی در این مسابقه، مهمترین نکته ترکیب آبی پوشان بود.

هر دو تیم بازی را هجومی شروع کردند. در یکی از موقعیتهای خطرناک، امید سینک در دقیقه ۱۰ بازیکن پارس جنوبی جم شوتی را به سمت دروازه استقلال زد که سید حسین حسینی با واکنشی به موقع مانع از گلزنی او شد.

برنامه های استقلال در این نیمه بیشتر به حرکات خسرو حیدری از سمت راست و سانترهای این بازیکن متمرکز بود با این حال شیب هجومی مسابقه بیشتر به سمت دروازه آبی‌ها بود. حملات تیم پارس جنوبی سرانجام در دقیقه ۳۸ جواب داد و علی دشتی توانست روی اشتباه لئوناردو پادوانی و جاگذاشتن روزبه چشمی و آرمین سهرابیان گل اول مسابقه را به ثمر برساند. البته دشتی دقایقی بعد از گلزنی به خاطر مصدومیت شدید تعویض شد و از زمین بیرون رفت.

تلاش بازیکنان استقلال برای جبران نتیجه ثمری نداشت تا بازی در نیمه اول با همان یک گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم این تیم استقلال بود که برای جبران نتیجه به آب و آتش زد و یکپارچه هجومی شد. ابتدا این ضربه کاشته سرور جباروف بود که در دقیقه ۵۰ به تیرک افقی پارس برخورد کرد. ۴ دقیقه بعد محسن فروزان ضربه بازیکنان استقلال را از روی خط دروازه پارس بیرون کشید. حملات استقلال در دقایق میانی نیمه دوم به اوج رسید و بازهم این محسن فروزان بود که در دقیقه ۶۶ دروزاه پارس را نجات داد.

در دقیقه ۷۹ تیم پارس جنوبی می توانست روی یک ضد حمله گل دوم تیمش را به ثمر برساند که واکنش حسین حسینی دروازه بان استقلال مانع این گلزنی شد. یک دقیقه بعد فرشاد محمدی مهر بازیکن پارس جنوبی از زمین اخراج شد تا این تیم در دقایق پایانی ۱۰ نفره شود.

ورود حسن بیت سعید به زمین به عنوان آخرین بازیکن تعویضی استقلال، آخرین برگ هجومی علیرضا منصوریان بود تا از فرصت یک بازیکن بیشتر نسبت به تیم پارس استفاده کند و بتواند بازی را به تساوی بکشاند ولی بازی سراسر تدافعی پارس در دقایق پایانی مانع گلزنی آبی پوشان شد.

پارس حتی با وجود یک بازیکن کمتر در دقیقه ۷۷ توسط ارسلان مطهری و مهدی زبیدی روی یک ضد حمله گل دوم را به ثمر برساند که ضربه زبیدی با اختلاف کم از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

برای این بازی ۶ دقیقه وقت اضافه درنظر گرفته شد و استقلالی ها امیدوار به جبران نتیجه، در این دقایق هم به حملاتشان ادامه دادند ولی ضد حملات پارس جنوبی خط دفاعی استقلال را در دو صحنه آزار داد. همین ضد حملات در دقیقه ۹۶ جواب داد و حسینی دروازه بان استقلال روی مطهری مرتکب خطای پنالتی شد. فرشاد سالاروند پشت این پنالتی ایستاد و در دقیقه ۹۸ این ضربه را زد که ابتدا حسینی این پنالتی را گرفت ولی سالاروند در ادامه توانست توپ را وارد دروازه کند تا بازی با همین دو گل به اتمام برسد.

پارس جنوبی با این برد ۱۶ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس به صدر جدول صعود کرد. استقلال هم که چهارمین باختش را در این مسابقه تجربه کرد، با ۴ امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی ماند.

هیات مدیره استقلال پیش از این دو بازی به منصوریان فرصت داده بود و حالا باید دید آیا با مخالفان سرسختی که منصوریان در هیات مدیره دارد، سرمربی استقلال به کارش در این تیم ادامه خواهد داد یا خیر.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین