|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۱۷۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
بنابراین گزارش زرد قناری از رخشان بنی اعتماد، پرنده کوچک خوشبختی پوران درخشنده، بچه های طلاق تهمینه میلانی، شیار 143 نرگس آبیار و فیلم شب به خیر فرمانده به کارگردانی انسیه شاه حسینی عناوین فیلم هایی است که در قالب جشنواره فیلم های سینمایی شبکه چهار به نمایش در می آید.
 جشنواره تابستانی شبکه چهار در آخرین هفته تابستان به آثار کارگردانان زن سینمای ایران اختصاص یافته است.

 شبکه چهار سیما که در ایام تابستان امسال مجموعه‌ای از فیلم‌های سینمایی جذاب و دیدنی را در قالب جشنواره تابستانه به بینندگان خود عرضه کرده است؛ در آخرین هفته تابستان از 25 تا 29 شهریور فیلم هایی از برترین کارگردان های زن سینمای ایران را تقدیم علاقه مندان هنر هفتم می کند.

بنابراین گزارش زرد قناری از رخشان بنی اعتماد، پرنده کوچک خوشبختی پوران درخشنده، بچه های طلاق تهمینه میلانی، شیار 143 نرگس آبیار و فیلم شب به خیر فرمانده به کارگردانی انسیه شاه حسینی عناوین فیلم هایی است که در قالب جشنواره فیلم های سینمایی شبکه چهار به نمایش در می آید.

فیلم سینمایی «زرد قناری» به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد، شنبه 25 شهریور به نمایش در می آید. در خلاصه داستان فیلم آمده است: کفاش جوانی به‌نام نصرالله مددی که در شهر کوچکی زندگی می‌کند سهم خود را در کفاشی می‌فروشد تا قطعه زمینی بخرد و روی آن به زراعت مشغول شود. زمینی را که او قول نامه می‌کند صاحبش در تهران با سند جعلی به فرد دیگری فروخته است...

در فیلم سینمایی «زرد قناری»، مهدی هاشمی، گلاب آدینه و زنده یا د منوچهر حامدی و زنده یاد بهمن زرین پورنقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی "پرنده کوچک خوشبختی" با بازی امین تارخ،شهلا ریاحی و زنده یاد هما روستا یکشنبه 26 شهریور از شبکه چهار سیما پخش می شود.

در این فیلم به کارگردانی پوران درخشنده «ملیحه» بر اثر ضربه روحی در کودکی قدرت تکلم را از دست داده است و با یادآوری گذشته دچار تشنج عصبی می‌شود و... .

فیلم «بچه‌های طلاق» به کارگردانی و نویسندگی تهمینه میلانی دوشنبه 27 شهریور از شبکه چهار به نمایش در می آید.

در خلاصه فیلم آمده است: یک دانشجوی رشته‌ی سینما به نام فرشته، مربی خصوصی دختر نوجوانی است به نام عاطفه که والدینش متارکه کرده‌اند. فرشته که در جست و جوی موضوعی است برای پایان نامه ی تحصیلی خود در می‌یابد که و...

جهانبخش سلطانی، مهشید افشارزاده، پوراندخت مهیمن، زنده یاد حمیده خیرآبادی، شهلا ریاحی و ... ایفای نقش کردهاند.

فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار سه شنبه 28 شهریور از شبکه چهار پخش می شود.

این فیلم سال ۱۳۹۲ ساخته شده و در مورد مادر پیری به نام «مش الفت» است که پسر جوانش سال‌ها پیش به جنگ رفته و دیگر برنگشته. «مش الفت» در نبود پسرش روزهای تلخی را می‌گذراند و هر روز منتظر است تا پسر از جبهه برگردد و نمی‌داند پسرش به اسارت در آمده، شهید شده یا ...

مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، جواد عزتی، حسام بیگدلو، یدالله شادمانی، زهرا مرادی و سعید بیگی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«شب بخیر فرمانده» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی انسیه شاه حسینی چهارشنبه 29 شهریور از شبکه چهار پخش می شود.

لادن مستوفی،محمد مختاری،عصمت رضاپور و محمود قادسی در فیلم ایفای نقش کرده اند.

جشنواره فیلم‌های سینمایی شبکه چهار به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما تهیه و آماده پخش می شود و در ایام تابستان شنبه تا چهارشنبه ساعت 10:30 پخش و ساعت 1:30 بامداد بازپخش می شود.

منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین