|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۵
کد خبر: ۱۷۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
نوشاد عالمیان که در جایگاه ۶۸ جهان قرار دارد در گروه B بازی ها پس از دو شکست مقابل چوانگ یوان نماینده چین تایپه که در جایگاه ۱۵ جهان قرار دارد و سانگیون نماینده کره که در رده ۴۲ جهان قرار دارد در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل وونگ از هنگ کنگ که در رده ۷ جهان قرار دارد ۳ بر ۲ پیروز شد و در جایگاه سوم گروه خود قرار گرفت.
 هر سه نماینده ایران در دور سوم مرحله گروهی پینگ پنگ کاپ آسیا پیروز شدند اما شهسواری حذف شد.

 ۱۶ بازیکن برتر رنکینگ جهانی پینگ پنگ بازان آسیا و نفرات برتر مناطق مختلف آسیا در کاپ آسیا حضور دارند و ندا شهسواری و برادران عالمیان نمایندگان ایران در این مسابقات هستند.

نوشاد عالمیان که در جایگاه ۶۸ جهان قرار دارد در گروه B بازی ها پس از دو شکست مقابل چوانگ یوان نماینده چین تایپه که در جایگاه ۱۵ جهان قرار دارد و  سانگیون نماینده کره که در رده ۴۲ جهان قرار دارد در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل وونگ از هنگ کنگ که در رده ۷ جهان قرار دارد ۳ بر ۲ پیروز شد و در جایگاه سوم گروه خود قرار گرفت.

نیما عالمیان نیز با کسب سه پیروزی در صدر گروه D قرار گرفت. نیما عالمیان که رنکینگ ۱۰۵ جهان را در اختیار دارد در گروه  D رقابت ها با نتیجه ۳ بر ۲ از سد پاداساگ نماینده تایلند که در رده ۲۱۳ جهان قرار دارد، گذشت. نیما در دومین بازی مرحله گروهی نیز ۳ بر ۲ از سد دیسای هارمیت از هند گذشت که در رده ۸۹ جهان قرار دارد. نیما در آخرین بازی خود در مرحله گروهی  به مصاف عبدالعزیز از عربستان رفت و با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد.

حال نیما و نوشاد عالمیان برای صعود به جمع ۸ نفر برتر فردا  برای صعود به جمع ۸ نفر برتر به مصاف حریفان خواهند رفت. نیما با چن از چین تایپه و نوشاد با لی سانگ سو از کره جنوبی رقابت خواهند کرد.

ندا شهسواری نیز که در رده ۲۹۷ رنکینگ جهانی قرار دارد، تنها نماینده بانوان ایرانی در نخستین بازی خود مقابل سوتاسینی از تایلند دارنده رنکینگ جهانی ۵۸ به میدان رفت و با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد.

او در بازی دوم خود با نتیجه ۳ بر صفر مقابل مانیکا از هند که در رده ۱۱۹ رنکینگ جهانی قرار دارد شکست خورد. شهسواری در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل آیا محمد از قطر رفت و ۳ بر صفر پیروز شد و در جایگاه سوم گروه D قرار گرفت و از صعود به مرحله بعد بازماند.

توضیحات فنی در رابطه با جداول مقدماتی کاپ آسیا و نحوه راهیابی به مرحله بعد:

نفرات اول و دوم گروه های  A ، B ، C به جمع ۸ ورزشکار برتر مسابقات راه می یابند.

نفر اول گروه D و نفرات سوم گروه های A ، B ، C بصورت حذفی با هم رقابت می‌کنند، نفرات بازنده برای کسب مقام نهم و دهم به رقابت پرداخته و دو نفر برنده به جمع ۸ ورزشکار برتر راه می یابند تا برای کسب مقام های اول تا هشتم مبارزه کنند، بقیه نفرات که موفق به صعود از گروه مقدماتی نمی‌شوند، در جایگاه مشترک یازدهم قرار می گیرند.

رقابت‌های پینگ پنگ کاپ آسیا روزهای ۲۴ تا ۲۶ شهریور ماه به میزبانی هند برگزار می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین