|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۷۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
تیم‌ملی والیبال ایران در سومین دیدارش از رقابت های والیبال جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۷ که در ژاپن برگزار می‌شود با نتیجه ۳ بر صفر برابر برزیل شکست خورد.
 تیم‌ملی والیبال ایران در سومین دیدارش از رقابت های والیبال جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۷ که در ژاپن برگزار می‌شود با نتیجه ۳ بر صفر برابر برزیل شکست خورد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفتمین دوره رقابت‌های والیبال جام بزرگ قهرمانی قاره‌ها که از بیست و یکم شهریور ماه و با حضور شش تیم برتر جهان در سال ۲۰۱۷ و به میزبانی دو شهر ناگویا و اوساکا در ژاپن برگزار می‌شود، تیم ملی والیبال ایران  در سومین دیدارش رو در روی برزیل، قهرمان المپیک قرار گرفت و در پایان با نتیجه سه بر صفر مغلوب سلسائو شد.

تیم ایران با ترکیب سعید معروف، میلاد عبادی پور، سید محمد موسوی، فرهاد قائمی، امیر غفور و سامان فائزی وارد زمین شد.

شاگردان ایگور کولاکویچ با عملکرد ضعیف در خط حمله نتوانستند همانند دو دیدار نخست جنگنده ظاهر شوند و با امتیازهای ۲۲ بر ۲۵، ۱۹ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۲۵ برابر قهرمان المپیک نتیجه را واگذار کردند.
والیبالیست های ایران با کسب دو پیروزی و یک باخت از سه دیدار در پایان روز سوم چهار امتیازی باقی ماندند و برزیل با دو برد و یک شکست هفت امتیازی شد و صدر جدول را از ایران پس گرفت.

تیم ایران در دوره قبلی جام بزرگ قهرمانان جهان در سال ۲۰۱۳ با نتیجه سه بر یک مقابل برزیل شکست خورده بود. در مجموع دوازده تقابل اخیر این دو تیم تاکنون ایران سه پیروزی و برزیل ۹ پیروزی کسب کرده اند.

در دیگر دیدارهای امروز (پنج شنبه)، آمریکا به مصاف فرانسه می رود و در آخرین بازی ژاپن میزبان ایتالیا خواهد بود.

در ادامه رقابت ها فردا(شنبه) تیم‌ ملی والیبال ایران از ساعت ۱۴:۴۵ به مصاف ژاپن می رود و از ساعت ۸:۱۰ برزیل مقابل آمریکا صف آرایی خواهد کرد و ایتالیا و فرانسه از ساعت ۱۱:۱۰ به رقابت می پردازند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین