|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۶
کد خبر: ۱۷۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۲
پس از اتمام جام جهاني 2014 برزيل و بازگشت تيم ملي فوتبال ايران به کشور به تخلفات 10 مربي و مدير منشور رسيدگي خواهد شد.
ناصر فرياد شيران پيشکسوت فوتبال کشور در اين باره به جام جم گفت: بيش از 15 سال است که برخي از مربيان، مديران و حتي سرپرست ها به خاطر منافع و کسب درآمدهاي حرام و هنگفت، فوتبال کشور را آلوده کرده اند. متاسفانه تا امروز با اين دست از افراد آنچنان که بايد برخورد نشده است.

وي افزود: بازيکنان از اين قاعده مستثني نيستند. برخي از بازيکنان به تيم مقابل پنالتي مي دهند و يا اينکه برخي از دروازه بان ها عمدا گل دريافت مي کنند. البته بارها اتفاق افتاده است که مربيان به تيم مقابل کمک مي کنند و تيم را طوري ارنج مي کنند و يا به گونه اي تعويض انجام مي دهند که منجر به شکست تيم خودشان شود.

فرياد شيران در ادامه گفت: چهار سال پيش کارهايي اساسي در راستاي برخورد با متخلفان انجام شد اما خيلي زود آب ها از آسياب افتاد. به نظر من همانطور که با مفسدين اقتصادي برخورد شديد و اساسي شد با متخلفان و تباني کنندگان فوتبالي نيز بايد برخورد شديد صورت بگيرد تا ديگر به خود اجازه ندهند اين کارها را انجام دهند و فضاي فوتبال را بيش از اين آلوده کنند.

وي يادآور شد: اين خيلي خوب است که قرار است با 10 مربي و مدير منشوري برخورد اساسي صورت بگيرد اما مشکل اينجاست که چرا اين اتفاق به بعد از جام جهاني 2014 موکول شده است؟ به نظر من نبايد درنگ کرد و همين امروز بايد به قانون شکني اين افراد که فضاي فوتبال را شديدا آلوده کرده اند رسيدگي کرد.

فرياد شيران خاطر نشان کرد: هرچقدر فضاي فوتبال را آلوده کردند بس است. بايد همين امروز با متخلفان برخورد کرد. بعد از جام جهاني دير است، خيلي دير. ممکن است دوباره برخي از پرونده ها به طور مرموزي ناپديد شود. اقدام در اين زمينه را بايد از همين امروز آغاز کرد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
0
0
کاملا با نظر فریادشیران موافقم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین