|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۹
کد خبر: ۱۷۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
آمریکا نمی‌توانست همیشه با یک روند بازی کند. باید از فرصت ها استفاده می کردیم و بازیکنانم امروز از این فرصت استفاده کردند. بعد از آن هم تیم انرژی زیادی گرفت و به این باور رسید که می تواند پیروز شود. از پیروزی امروز برابر آمریکا خوشحال هستم.
 سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم آمریکا فوق‌العاده بازی کرد و تیم ایران با استفاده از فرصت‌ها این تیم را شکست داد.

 ایگور کولاکوویچ پس از پیروزی تحسین برانگیز شاگردانش برابر آمریکا در نشست خبری گفت: بازی خیلی سختی بود و لحظات خیلی سختی برای ایران در این بازی رخ داد. آمریکا در دو ست اول به صورت عجیبی در دریافت، حملات پس از دریافت و سرویس خوب کار کرد.

وی با بیان اینکه من با بازیکنانم صحبت کردم و به آنها گفتم اگر به این صورت بازی کنید کاری از پیش نخواهیم برد، گفت: آمریکا فوق العاده والیبال بازی کرد، بنابراین باید برای خودمان فرصت به وجود می آوردیم و از فرصت‌هایی که به طور قطع تیم مقابل در طول ست‌ها در اختیارمان قرار داد، به خوبی استفاده کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: آمریکا نمی‌توانست همیشه با یک روند بازی کند. باید از فرصت ها استفاده می کردیم و بازیکنانم امروز از این فرصت استفاده کردند. بعد از آن هم تیم انرژی زیادی گرفت و به این باور رسید که می تواند پیروز شود. از پیروزی امروز برابر آمریکا خوشحال هستم.

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در جام قهرمانان بزرگ جهان در حالی که در ست های اول و دوم مغلوب آمریکا شده بود، موفق به کسب پیروزی سه بر دو مقابل این تیم شد و در صدر جدول این رقابت ها قرار گرفت.

تیم های شرکت کننده در جام قهرمانان بزرگ جهان فردا (پنج شنبه) استراحت دارند و این رقابت ها از روز جمعه در شهر اوکاسا پیگیری خواهد شد که تیم ملی والیبال ایران به مصاف برزیل قهرمان المپیک می رود.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین