|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۱۷۸۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
وی با بیان اینکه در مشهد ۲۸ مرکز مطالعه غیرمجاز ویژه کنکوری ها وجود دارد گفت: این قضیه نیاز به واکاوی دارد و برای جلوگیری از افزایش این مراکز لازم است که کارشناسان متخصص از اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی، نیروی انتظامی، کتابخانه های عمومی به این امر ورود پیدا کنند.
  معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: طبق آمار و اطلاعات موجود ۲۸ مرکز غیرمجاز کنکور در مشهد وجود دارند که باید نظارت های لازم بر فعالیت آنها انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد حسینی ظهر چهارشنبه در نشست انجمن کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در دهه کرامت اظهار کرد: این جشنواره در راستای ترویج سیره و فرهنگ رضوی و گسترش فرهنگ کتابخوانی برگزار شد که در بخش های فضای مجازی، مکتوب و الکترونیک فعالیت می کرد.

وی افزود: در جشنواره ملی کتابخوانی رضوی امسال هزار و ۸۰۰ نفر از خراسان رضوی شرکت کننده داشتند که نسبت به سال گذشته از رشد ۹ برابری برخوردار بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با تاکید به  لزوم ترویج فرهنگ کتابخوانی به میزان گسترده و در بین ساکنان رضوی ادامه داد: ۸۲۸ نفر از اداره کل زندان های خراسان رضوی، دو هزار و ۹۵۰ نفر اتباع خارجی از جمله شرکت کنندگان این جشنواره بودند.

حسینی تاکید کرد: در مکان هایی که انسان مجبور به توقف می شود مانند پارک هاو اتوبوس  مکان مناسبی برای مطالعه است.

وی با بیان اینکه در مشهد ۲۸ مرکز مطالعه غیرمجاز ویژه کنکوری ها وجود دارد گفت: این قضیه نیاز به واکاوی دارد و برای جلوگیری از افزایش این مراکز  لازم است که کارشناسان متخصص از اداره کل فرهنگ  ارشاد اسلامی، نیروی انتظامی، کتابخانه های عمومی به این امر ورود پیدا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: خلا همکاری بین بخشی،  از مهمترین دلایل ایجاد مطالعه مراکز غیر مجاز است که اگر محیط های مطابق با استانداردهای لازم طراحی شود از رشد قارچ گونه این مراکز جلوگیری می شود.


منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین