|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۴
کد خبر: ۱۷۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
اما با نگاهی به برنامه مسابقات لیگ و همچنین بازی‌های لیگ قهرمانان متوجه خواهیم شد که پرسپولیس سخت‌ترین ماه فوتبالی‌اش را طی چند سال اخیر در مهرماه جاری پشت سر خواهد گذاشت.
 تیم فوتبال پرسپولیس در مهرماه کار سختی پیش رو دارد و باید بازی‌های دشواری را در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا انجام دهد که به طور حتم ماه سختی پیش‌روی شاگردان برانکو است.

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل الاهلی عربستان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و باید مهرماه در دو بازی رفت و برگشت به مصاف الهلال دیگر تیم عربستانی برود.

اما با نگاهی به برنامه مسابقات لیگ و همچنین بازی‌های لیگ قهرمانان متوجه خواهیم شد که پرسپولیس سخت‌ترین ماه فوتبالی‌اش را طی چند سال اخیر در مهرماه جاری پشت سر خواهد گذاشت.

طبق برنامه سازمان لیگ، پرسپولیس 26 شهریور در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر باید در تهران به مصاف پیکان برود و 4 روز بعد این بازی در اصفهان در یک دیدار سخت با سپاهان دیدار می‌کند.

در برنامه سازمان لیگ بازی هفته هشتم مقابل صنعت نفت آبادان روز چهارم مهرماه آمده است که قطعا این بازی به دلیل همزمانی دیدار سرخپوشان با الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا لغو خواهد شد و پرسپولیسی‌ها در این روز به مصاف این تیم عربستانی در امارات می‌روند.

پرسپولیسی‌ها بعد از بازی رفت مقابل الهلال به تعطیلات می‌روند و اردوی تیم ملی برای دوبازی دوستانه مقابل توگو و روسیه آغاز می‌شود که قطعا چند بازیکن پرسپولیس هم باید در این اردو تیم ملی را همراهی کنند.

برنامه سازمان لیگ در هفته نهم به این صورت است که پرسپولیس باید 20 مهرماه به مصاف استقلال خوزستان در اهواز برود و بعد از بازگشت از اهواز باید خودش را برای بازی مقابل الهلال عربستان در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند.

پرسپولیسی‌ها باید سفری به عمان یا امارات داشته باشند که هنوز مکان دقیق میزبانی پرسپولیس از الهلال مشخص نشده است و قطعا این دیدار مهمترین بازی این تیم در مهرماه خواهد بود.

طبق برنامه سازمان لیگ دربی 85 قرار بود درچارچوب هفته دهم در تاریخ 28 مهر برگزار شود که سازمان لیگ امروز اعلام کرد به دلیل فشردگی بازی‌های سرخپوشان دربی در 5 آبان ماه برگزار خواهد شد.

البته پرسپولیس در اولین گام در جام حذفی هم باید به مصاف نفت تهران برود که هنوز تاریخ دقیق این بازی مشخص نشده است و قطعا سازمان لیگ هم باید در همین ایام زمانی برای برگزاری این دیدار مشخص کند.

طبق برنامه پرسپولیس از 26 شهریور تا 5 آبان ماه که حدود 40 روز است باید 8 بازی در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا انجام دهد و ملی‌پوشان این تیم هم باید دو بازی همراه با تیم ملی در مقابل توگو و روسیه انجام دهند.

پرسپولیسی‌ها در این مدت قرار است به شهرهای مختلفی سفر کنند و طبق برنامه اصفهان، تهران، امارات، تهران، روسیه، تهران، اهواز، تهران، عمان(امارات)، تهران پروازهای سرخپوشان در ماه آینده است.

برنامه بازی‌های پرسپولیس:

پرسپولیس - پیکان 26 شهریور

سپاهان - پرسپولیس 30 شهریور

پرسپولیس - صنعت نفت 4 مهر

الهلال - پرسپولیس 4 مهر

تیم ملی ایران - توگو 13 مهر

تیم ملی ایران- روسیه 18 مهر

استقلال خوزستان - پرسپولیس 20 مهر

پرسپولیس - الهلال 25 مهر

پرسپولیس - استقلال 5 آبان

منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین