|
|
امروز: چهارشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۸
کد خبر: ۱۷۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲
رئیس سرپرستی منطقه ۲ بانک شهر، 'خوددریافت' برای دریافت پول مشتریان و همزمان نقل و انتقال به صورت الکترونیکی، 'خودبانک' برای ارایه خدمات الکترونیک و اتصال مشتری به متخصصان برای انجام امور بانکی و صدور ضمانت نامه و 'وب کیوسک' برای صدور کارت هدیه به مشتریان را از جمله خدمات الکترونیکی بانک شهر اعلام کرد.
رئیس سرپرستی منطقه 2 بانک شهر با اشاره به اهمیت نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری گفت:  در این حوزه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تاکسی فرسوده تبریز در نیمه دوم سال گذشته با پرداخت تسهیلات از سوی بانک شهر نوسازی شده است.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، صفر صلاحلو  با اشاره به حمایت‌های این بانک از پروژه‌های شهری کلانشهرها گفت: مشارکت در اجرای طرح‌های پل‌های راه آهن، توانیز و گلکار، میدان افلاک نما، تقاطع غیر هم سطح ماران، میدان آذربایجان، پروژه آیسان و قطار شهری در تبریز و طبقه اول پل قدس در اردبیل از جمله اقدامات بانک شهر در این منطقه بوده است.

صلاحلو، نوسازی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تاکسی فرسوده تبریز در نیمه دوم سال گذشته با پرداخت تسهیلات از سوی بانک شهر را از خدمات این بانک برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری دانست و افزود: همچنین در حوزه بانکداری الکترونیک نیز، بانک شهر پیشتاز بوده و به منظور رفع نیازهای مشتریان و کاهش هزینه های ایجاد و تجهیز شعبه از بسترهای الکترونیکی استفاده کرده است.

رئیس سرپرستی منطقه ۲ بانک شهر، 'خوددریافت' برای دریافت پول مشتریان و همزمان نقل و انتقال به صورت الکترونیکی، 'خودبانک' برای ارایه خدمات الکترونیک و اتصال مشتری به متخصصان برای انجام امور بانکی و صدور ضمانت نامه و 'وب کیوسک' برای صدور کارت هدیه به مشتریان را از جمله خدمات الکترونیکی بانک شهر اعلام کرد.

وی افزود: صدور کارت شهروندی، ارایه خدمات ریالی و ارزی در فراسوی مرزهای جغرافیایی، مشارکت در توسعه و عمران شهری، حمایت از توسعه و حمل و نقل شهری، مشارکت در امور اقتصادی و حمایت از بنگاه ها و واحدهای تولیدی، مشارکت در طرح های فرهنگی و پرداخت تسهیلات ازدواج از دیگر خدمات این بانک است که موجب رضایتمندی مشتریان شده است.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین