|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۱۷۸۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
به زودی تبلتی که بر روی آن نرم افزارهای لازم نصب شده است، در اختیار اعضاء قرار گرفته تا بتوانند در نقطه که هستند، کارتابلشان در دسترس باشد.
 رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران از ارائه اسناد و مدارکی خبر داد که نشان می‌دهد برخی املاک به افراد خاص واگذار شده است.

افشین حبیب‌زاده صبح امروز در تذکری با بیان اینکه براساس بند ۶ ماده ۵۵ شهرداری می‌تواند اراضی خود را با حفظ مالکیت به طور رایگان در اختیار سازمان‌ها و... قرار دهد، گفت: متاسفانه شاهد هستیم در سازمان املاک واگذاری‌هایی بر خلاف قانون و بدون مصوبه شورا انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین مبالغی در بودجه سال ۹۶ برای کمک به افراد خاص منعقد شده که به جهت تعدد و رعایت شان افراد از اعلام اسامی آنها خودداری می‌کنم اما اسناد و مدارک کاملی در این خصوص دارم.

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه لازم است از این روند واگذاری‌ها جلوگیری شود و املاک به شهرداری برگردانده شود، گفت: در قالب یک طرح فوری باید این مهم محقق شود.

محسن هاشمی رئیس  شورای شهر نیز با بیان اینکه این تذکر، تذکری مهم است که باید در قالب طرح هیئت رئیسه ارائه شود و توضیحات بیشتری در این خصوص داده شود.

وی افزود: این موضوع، موضوع مهمی است و درخواست می شود اسناد آن برای بررسی بیشتر و تهیه طرح به کمیسیون نظارت ارائه شود.

همه نامه نگاری های شورا از طریق اتوماسیون اداری انجام می شود

در ادامه جلسه رئیس شورای شهر تهران گفت: از این پس تمام نامه نگاری های شورا از طریق اتوماسیون اداری انجام می شود و برخلاف گذشته از این پس برای حذف نامه نگاری های دستی، نامه ها از طریق اتوماسیون ارسال می شود.

وی از اعضا درخواست کرد به کارتابل های خود برای پیگیری نامه های ارسال شده مراجعه کنند.

هاشمی همچنین افزود: این اقدام باعث حذف کاغذ از سیستم اداری و کمک به محیط زیست می شود و به شوخی از اعضاء خواست چندین کپی از آنها گرفته نشود تا در مصرف کاغذ نیز صرفه جویی شود.

میرلوحی معاون اجرایی شورای شهر تهران نیز به اعضاء خبر داد: به زودی تبلتی که بر روی آن نرم افزارهای لازم نصب شده است، در اختیار اعضاء قرار گرفته تا بتوانند در نقطه که هستند، کارتابلشان در دسترس باشد.

حبیب زاده نماینده شورا در کمیته نظارت بر عملکرد میادین تره و بار شد

همچنین در ادامه این جلسه برای تعیین نماینده شورا جهت عضویت در کمیته تجدیدنظر موضوع ماده هشتم دستورالعمل انضباطی بهره برداران از اماکن، میادین و غرف سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران رأی گیری شد که از ۱۹ رأی اخذ شده، ۱۹ نفر به افشین حبیب زاده رأی دادند.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین