|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۰
کد خبر: ۱۷۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲
رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی فرا رسیدن روز ملی سینما را به خانواده بزرگ سینمای کشور تبریک گفت.
 رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی فرا رسیدن روز ملی سینما را به خانواده بزرگ سینمای کشور تبریک گفت.

بهرام قاسمی در این پیام که عصر دوشنبه منتشر کرد همچنین برپایی نوزدهمین جشن ملی خانه سینما را به فرهیختگان، هنرمندان و تمامی اهالی سختکوش خانواده بزرگ سینمای کشور صمیمانه تبریک گفت.

رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه افزود: سینمای ایران در طول حیات صد ساله خود خالق آثاری بی بدیل، فاخر، ستودنی، سترگ، جاودانه وماندگاری بوده که همواره در یاد و خاطره دوستداران فرهنگ و هنر این مرز و بوم باقی خواهد ماند.

در پیام سخنگوی وزارت امور خارجه آمده است: حضور درخشان و جایگاه ممتاز و تاثیرگذار سینمای ایران در جشنواره های پر شمار بین‌المللی موجب شده تصویر گویاتر و برجسته تری از جلوه های فرهنگ و هنر ایرانی به نخبگان، صاحبان هنر و فرهیختگان در جای جای پهنه گیتی عرصه گردد.

قاسمی در این پیام تصریح کرد: با گرامیداشت روز ملی سینما، از سعی و کوشش خستگی ناپذیر تمامی کوشندگان حوزه سینما که با فهم دقیق و درست واقعیت های ایران و جهان امروز توانسته اند با بکار گیری دیپلماسی هنر و سینمای به قوام نشسته کشور در اعتلا نقش والای این هنر ماندگار ایرانی و جایگاه مردم بزرگ ایران گام بردارند، قدردانی نموده و درخشش پر شمار و پیاپی آنان را خواهانم.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین