|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۱۷۸۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
این فرد که از حساب بانکی 150 کاربر 400 میلیون ریال اینترنتی سرقت کرده بود در بازجویی پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را کسب مال اعلام کرد.
 رئیس پلیس فتای استان اصفهان از دستگیری طراح سایت فیشینگ در این شهرستان خبرداد.

 رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان که از حساب‌شان اینترنتی سرقت شده بود در تحقیقات ویژه و بررسی‌های تخصصی پلیس فتا مشخص شد فردی با راه‌اندازی سایت جعلی فروش شارژ تلفن همراه به صورت اینترنتی از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی افزود: فرد کلاهبردار ساکن در خارج از استان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی گروهی از ماموران مجرب به مخفیگاه‌اش اعزام شدند و این فرد کلاهبردار را دستگیر کردند.

وی گفت: این فرد که از حساب بانکی 150 کاربر 400 میلیون ریال اینترنتی سرقت کرده بود در بازجویی پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را کسب مال اعلام کرد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: سایت‌های فیشینگ سایت‌هایی هستند که فرد کلاهبردار طراحی کرده و در آن اقدام به تبلیغ و فروش اجناس مختلف می‌کند، در اینگونه سایت‌ها صفحه درگاه بانکی شبیه صفحه اصلی درگاه است و هنگامی که کاربر اطلاعات حساب بانکی خود را در آن وارد می‌کند این اطلاعات که شامل شماره کارت، رمز عبور و رمز cvv2است برای مجرم ارسال می‌شود و فرد کلاهبردار اقدام به برداشت از حساب می‌کند.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین