|
|
امروز: يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۲
کد خبر: ۱۷۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶
از سه بازيکن تيم ملي فوتبال کشورمان به عنوان ديدني‌ترين بازيکنان ايران در جام جهاني نام برده شده است.
در آستانه جام جهاني 2014 برزيل تحليل‌هاي مختلفي در خصوص گروه‌ها و 32 تيم حاضر در جام جهاني شده و در اين بين نگاه‌هاي زيادي هم به گروه F اين مسابقات مي‌شود.

در گروه F ايران، آرژانتين، نيجريه و بوسني حضور دارند و نشريه تايمز آمريکا به تحليل اين گروه پرداخته اما ايران را تيمي بدون شانس مي‌داند.

محبوب‌ترين تيم:
آرژانتين: آنها بهترين خط حمله سه نفره جهان را در اختيار دارند اما بايد در خط هافبک و دفاع به دنبال بازيکنان کليدي آرژانتين بود. ليونل مسي، گونزالو ايگواين، آنخل دي‌ماريا و سرخيو آگوئرو اميدهاي گلزني آرژانتين هستند اما در تيم‌هاي مقابل چه کساني مي‌خواهند اين بازيکنان را مهار کنند؟

تيم بدون شانس:
ايران: قرعه سختي است و ايران يک کار دشوار را در اين گروه خواهد داشت. آنها براي اينکه از گروه خود صعود کنند بايد برابر نيجريه به پيروزي برسند و در دو بازي ديگر خود نيز از حريفان مساوي بگيرند. قطعاً اين کار دشواري است.

شگفتي‌ساز:
بوسني‌وهرزگوين: يک تيم بااستعداد که مي‌تواند در جام جهاني حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشد. آنها اگر به عنوان تيم اول از گروه خود صعود کنند بايد مقابل تيم دوم گروه E قرار بگيرند اما اگر دوم شوند به احتمال زيادي با فرانسه روبرو خواهند شد. ادين ژکو و ميرالم پيانيچ بازيکنان خط حمله بوسني هستند که مي‌توانند اين تيم را به مراحل بالاتر ببرند.

بازيکنان تماشايي گروه:
آرژانتين: پابلو زابالتا (منچسترسيتي)، اسکيل گاراي (بنفيکا)، ليونل مسي (بارسلونا)، سرخيو آگوئرو (منچسترسيتي) و گونزالو ايگواين (ناپولي)

بوسني‌وهرزگووين: آسمير بگوويچ (استوک‌سيتي)، ميرالم پيانيچ (رم)، سِجاد صاليحوويچ (هوفنهايم) و ادين ژکو (منچسترسيتي)

ايران: دنيل داوري (اينتراخت برانشويگ)، اشکان دژاگه (فولام) و سردار آزمون (روبين‌کازان)

نيجريه: ژوزف يوبو (نوريچ سيتي)، اوبي ميکل (چلسي) و شولا آمئوبي (نيوکاسل)

منبع: فرارو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین