|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۷۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰
«پاول دورف» موسس تلگرام فاش کرد که FBI با هدف دسترسی به اطلاعات کاربرانش به مدیران این اپلیکیشن پیشنهاد رشوه داده اما آن ها این پیشنهاد را رد کرده اند.
 «پاول دورف» موسس تلگرام فاش کرد که FBI با هدف دسترسی به اطلاعات کاربرانش به مدیران این اپلیکیشن پیشنهاد رشوه داده اما آن ها این پیشنهاد را رد کرده اند.

دورف ادعا کرده که در آخرین سفرش به امریکا FBI سوالاتی از قبیل مرکز تلگرام در کجا قرار دارد؟ کارکرد این اپلیکیشن چگونه است؟ و اینکه راه برقراری ارتباط با او در آینده چیست؟ از وی پرسیده شده است.

پاول دورف تاکید کرده طی اقامتش در آمریکا برای شرکت در رویداد I/O گوگل، دو مامور FBI درخانه ای که اجاره کرده بود با او ملاقات کرده و از وی خواسته اند راهی برای خواندن پیام های کاربران مظنون به انجام حملات تروریستی در اختیارشان قرار دهد، در همین رابطه نیز حکم دادگاه را به او ابلاغ کرده اند. پس از پایان موعد اعلام شده در حکم، ماموران FBI تلاش کرده اند تا به دیگر توسعه دهنده تلگرام که او هم در رویداد گوگل حاضر بوده، هزاران دلار رشوه بدهند اما این بار هم به در بسته خورده اند.

دورف: در برابر این فشارها تسلیم نخواهیم شد
موسس تلگرام معتقد است از آنجایی که این شرکت در آمریکا حضور قانونی ندارد بنابرین موظف به همکاری با پلیس فدرال این کشور نیست. دورف در این رابطه اضافه می کند :«ماموران سرویس امنیت فدرال روسیه که ما اغلب با آنها ارتباط داریم، توانایی های چندانی ندارند و افراد معمولی هستند اما در آمریکا این قضیه فرق می کند. ماموران FBI بسیار مسلط بوده و به چندین زبان صحبت می کردند، آن ها از قبل تحقیقات مفصلی انجام داده و می دانستند چه سوالاتی بپرسند.»

دورف ادعا کرده که توسعه دهندگان تلگرام از لحاظ مالی در شرایط مناسبی قرار داشته و به حفظ حریم خصوص کاربران پایبند هستند، بنابرین هرگز در مقابل چنین فشارهایی تسلیم نخواهند شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین