|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۱۷۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲
نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، با تأکید بر حضور صنعت بیمه در کنار آحاد جامعه در شرایط سخت و بحرانی خاطر نشان کرد: جبران غرامت فوت شدگان و مصدومین کوچکترین کمکی است که می توان به خانواده های جانباختگان کرد وی رسیدگی و پرداخت سریع خسارت را وظیفه و تعهد بیمه دانا به عنوان شرکت بیمه گر قلمداد کرد.
 جمعه گذشته دهم شهریورماه شاهد وقوع یکی از دردناکترین تصادفات جاده ای برای تعدادی از دانش آموزان هرمزگانی بودیم.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، در این حادثه 7 تن از فرزانگان دختر هرمزگانی بر اثر واژگونی اتوبوس آنها که قصد عزیمت به سمت شیراز را داشتند جان خود را از دست دادند. در این تصادف علاوه بر کشته شدت 7 تن، 2 نفر قطع نخاع و دو نفر دیگر نیز دچار نقص عضو شدند و باعث تأسف و تأثر شد.

این حادثه خاطر بسیاری از هموطنان را آزرده کرد. این حادثه همچون سایر حوادث دلخراش همبستگی و همدلی مردم و مسئولین را در پی داشت. مردم با همراهی و همدردی با خانواده های جانباختگان و مسئولین با پیگیری و رسیدگی به موقع در پی کم کردن آلام خانواده ها بر آمدند.

در این میان بیمه دانا به عنوان شرکت بیمه گر با رسیدگی سریع و اعلام آمادگی جهت پرداخت غرامت اقدامات فوری را در دستور کار قرار داد.

جاسم جادری، استاندار هرمزگان در مراسم پرداخت خسارت، حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان در داراب فارس را به همه مردم ایران، مقام معظم رهبری و رئیس جمهور تسلیت گفت و افزود: استان هرمزگان از بیمه دانا در خصوص رسیدگی حادثه سامرا در سال گذشته خاطره خوبی دارد.

وی اضافه کرد: بعد از دستور رسیدگی رئیس جمهور محترم بیمه دانا اولین نهادی بود که بطور عملی وظایف خود را انجام داد.

جاسم جادری سرعت رسیدگی بیمه دانا به این موضوع را مایه مباهات دانست و گفت: باید اقدامات افراد و نهادهای خدوم و خدمتگذار به مردم در اذهان بماند تا برای سایرین الگو شود.

شرکت بیمه دانا در اولین ساعات این حادثه با گسیل مسئولین و کارشناسان به محل حادثه، عیادت از مصدومین و حضور در مراسم تشیع جنازه متوفیان اقدامات انسانی و اخلاقی را مطابق سنت ایرانی – اسلامی به جا آورد.

این شرکت در مرحله دوم با برآوردهای اولیه در صدد پرداخت غرامت برآمد.

دکتر بیژن صادق نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا با هیئت همراه روز چهارشنبه گذشته طبق اعلام قبلی با حضور استاندار، مسئولین آموزش و پرورش و مدیریت بحران استان مبلغی را به عنوان علی الحساب پرداخت کرد.

با توجه به شرایط سخت و تأملات روحی فرصت حضور خانواده ها فراهم نشد به همین دلیل مبلغ علی الحساب به مسئولین ذیربط تحویل شد.

دکتر صادق با اشاره به تعدد حوادث رانندگی ضمن عرض تسلیت به خانواده جانباختگان از اقدامات و سرعت عمل نهادهای عمومی، استانداری، ستاد بحران، هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان و شیراز تقدیر کرد.

وی در ادامه اضافه کرد: بیمه دانا هم به لحاظ انسانی و اخلاقی و هم به لحاظ وظیفه و تعهد حرفه ای در چارچوب قوانین مسئول جبران غرامت است.

نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، با تأکید بر حضور صنعت بیمه در کنار آحاد جامعه در شرایط سخت و بحرانی خاطر نشان کرد: جبران غرامت فوت شدگان و مصدومین کوچکترین کمکی است که می توان به خانواده های جانباختگان کرد وی رسیدگی و پرداخت سریع خسارت را وظیفه و تعهد بیمه دانا به عنوان شرکت بیمه گر قلمداد کرد.

وی در پایان این جلسه خاطرنشان کرد: اتوبوس واژگون شده علاوه بر بیمه شخص ثالث تحت پوشش بیمه حوادث بوده و کلیه جانباختگان و مصدومین تحت پوشش هستند که برای فوت شدگان حدود نوزده میلیون و دویست هزار تومان و برای مصدومین به تناسب جراحات غرامت مورد نظر پرداخت می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین