|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۷۸۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
بخشی از مبلغ دیه هفت دانش آموز و یک مربی که بر اثر حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگان جان خود را از دست دادند، در قالب چک بانکی به خانواده‌های آنها تحویل داده شد.
 جاسم جادری استاندار هرمزگان بعد از ظهر امروز در دیدار با خانواده‌های دانش آموزان جان‌باخته در حادثه واژگونی اتوبوس با تسلیت به تمامی خانواده‌های داغدار این حادثه، بیان داشت: خداوند متعال به ما می‌فرماید در هنگام چنین مصیبت‌هایی صبر پیشه کنیم چون همه از خدا هستیم و به سوی او بازخواهیم گشت.

وی ادامه داد: این دانش آموزان عزیز و مربی آنها در راه کسب علم و دانش دچار چنین حادثه‌ای شده و جان خود را از دست دادند و قطعا در نزد خداوند متعال جایگاه والایی خواهند داشت.

استاندار هرمزگان افزود: تمامی ملت ایران از بروز این حادثه عزادار شدند و روسای قوا، وزرا، مسئولان عالی رتبه و سایر اقشار مردم نیز با خانواده‌های داغدیده ابراز همدردی کردند.

جادری تصریح کرد: براساس دستور کتبی رئیس جمهوری و وزیر کشور نخستین گزارش از این حادثه را به مراجع مربوط ارسال کردیم.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید تعدادی از مدارس را به نام این دانش آموزان نامگذاری کند، اظهار داشت: این دانش آموزان، انسان‌های پاک و مطهری بودند که باید نام و یاد آنها را همواره زنده نگه داریم و ضمن نامگذاری مدارس، در شهرها نیز خیابان‌ها به نام آنها نامگذاری شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: امروز با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری خوب مدیران شرکت بیمه دانا بخشی از مبلغ دیه جان‌باختگان در قالب چک بانکی به خانواده‌ها تحویل داده می‌شود.

جادری گفت: هشت نفر از مصدومان این حادثه هنوز در بیمارستان‌های شیراز بستری هستند و مابقی مصدومان از بیمارستان مرخص شده‌اند که متناسب با آسیب مصدومان و براساس نظریه کارشناسان و پس از تکمیل پرونده‌ها، دیه مصدومان نیز پرداخت خواهد شد.

در پایان این دیدار بخشی از مبلغ دیه هفت دانش آموز و یک مربی که بر اثر حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگان جان خود را از دست دادند، در قالب چک بانکی به خانواده‌های آنها تحویل داده شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین