|
|
امروز: پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۴
کد خبر: ۱۷۷۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
ارتش آمریکا تلاش برای بسیج هزاران نفر از نیروهای خود و به کارگیری تعدادی کشتی بزرگ برای کمک به تخلیه ساکنان مناطقی را آغاز کرد که بر سر راه طوفان ایرما قرار دارند.
 ارتش آمریکا تلاش برای بسیج هزاران نفر از نیروهای خود و به کارگیری تعدادی کشتی بزرگ برای کمک به تخلیه ساکنان مناطقی را آغاز کرد که بر سر راه طوفان ایرما قرار دارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری فرانسه، ارتش آمریکا روز جمعه تلاش برای بسیج هزاران نفر از نیروهای خود و به کارگیری تعدادی کشتی بزرگ برای کمک به تخلیه ساکنان مناطقی را آغاز کرد که بر سر راه طوفان ایرما قرار دارند.

نیروی هوایی آمریکا نیز پیشتر با استفاده از دهها فروند هواپیما شماری از ساکنان این مناطق را تخلیه کرده است.
فرمانداران مجمع الجزایر پورتوریکو و همچنین جزایر ویرجین و فلوریدا حدود 14 هزار نفر از پرسنل گارد ملی را برای کمک به ماموریت های امداد و نجات و تخلیه مردم به کار گرفته اند.

آمریکا برای مقابله با پیامدهای طوفان ایرما ناو هواپیمابر «آبراهام لینکلن» را به حرکت در می آورد

نیروی دریایی آمریکا روز جمعه اعلام کرد ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن را در موقعیتی مستقر خواهد کرد تا در صورت نیاز، برای عملیات امدادرسانی در طوفان ایرما از آن استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن، نیروی دریایی آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد به ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن دستور داده شده است به همراه کشتی تهاجمی آبی خاکی « ایوو جیما Iwo Jima » و کشتی تدارکاتی « نیویورک » به حرکت درآید و پس از آن یک فروند ناوشکن نیز به آنها ملحق خواهد شد.

در این بیانیه آمده است این کشتی ها قادرند در زمینه های مختلف از جمله ارائه خدمات درمانی، امنیت دریایی پشتیبانی و غیره کمک رسانی کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین