|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۵
کد خبر: ۱۷۷۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲
مرکز مدیریت راه ها، محدودیت ترافیکی راه‌ها را تا روز یکشنبه (فردا) اعلام کرد. بر این اساس، تردد خودروهای سنگین به جز حاملان مواد سوختی و فسادپذیر ممنوع است.
 مرکز مدیریت راه ها، محدودیت ترافیکی راه‌ها را تا روز یکشنبه (فردا) اعلام کرد. بر این اساس، تردد خودروهای سنگین به جز حاملان مواد سوختی و فسادپذیر ممنوع است.

به گزارش ایرنا، براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع که ذکر می شود، سایر محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد درآنها به ‌روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، کل تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2100 تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری نسبت به روز قبل 7.9 درصد کاهش را نشان می‌دهد که سهم وسایل نقلیه سنگین 8.9 درصد، اوج تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد، بین ساعت های 4 تا 5 صبح است.

هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

**محورهای دارای بیشترین تردد در 24 ساعت گذشته
آزاد راه کرج - قزوین، آزاد راه کرج - تهران، آزاد راه تهران - کرج، آزاد راه قزوین - کرج، آزاد راه تهران - قم، آزاد راه قم - تهران، تهران - شهریار تهران - پاکدشت، تهران، آزاد راه تهران - ساوه و تهران - جاجرود دارای بیشترین حجم ترددند.

**محدودیت های ترافیکی
- تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 روز یکشنبه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محورتهران – سمنان – مشهد و قوچان - مشهد، سبزوار - مشهد و تربت حیدریه - مشهد و بالعکس ممنوع است.

البته تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

- تردد انواع وسایل نقلیه تا ساعت یک بامداد فردا (یکشنبه)، از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز شنبه 18 شهریور تا یک بامداد روز یکشنبه 19 شهریور ازمرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

-محور هراز
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15امروز (شنبه) تا یک بامداد روز یکشنبه شهریور از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 18 امروز تا یک بامداد فردا (یکشنبه) با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از آب اسک به سمت رودهن بصورت یکطرفه خواهد بود.

-محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

-محور هراز: تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است.

همچنین تردد همه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی فردا (یکشنبه) از ساعت 12 تا 24ممنوع خواهد بود.

-محور فیروزکوه: تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی نیز از ساعت 8 تا 24 امروز (شنبه) از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

-محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس: تردد همه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 امروز (شنبه) در محور فوق ممنوع است.

-محور آستارا – اردبیل و بالعکس: تردد همه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 امروز (شنبه) در محور فوق ممنوع خواهدبود.

**ممنوعیت تردد به دلیل مشکلات جوی
محورر امیان - اولنگ – شاهرود، در استان های گلستان و سمنان، نیز که از 29 فروردین 95 مسدود بوده تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود خواهد بود.

محور قدیم فسا – داراب در استان فارس از 6 فروردین 96 تا اطلاع بعدی، به دلیل آبگرفتگی مسدود است.​

محور جدید استهبان – نی ریز در استان فارس، از 9 فروردین 96 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.​

محور فرعی شمشک – دیزین، واقع در استان های البرز و تهران، از 17 تیر 96 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.​

محور قدیم ایلام – صالح آباد، در استان ایلام، از 26 تیر96 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور دارزین- دهبکری در استان کرمان نیز از 25 مرداد 96 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود خواهد بود.​
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین