|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۷۷۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
سالانه حجم زیادی از زائران در برنامه‌های راهیان نور حضور می‌یابند که برنامه ریزی شده است امسال در مسائل ایمنی سختگیری بیشتری تر شود تا خانواده ‎ ها با آرامش خاطر فرزندان خود را به این سفر بفرستند.
 مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج گفت: از اول امسال تاکنون تاکنون 800 هزار نفر در اردو راهیان نور شرکت کردند.

سردار سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌‎ های لازم برای بسترسازی کمی و کیفی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سال جاری در اردوهای راهیان نور انجام شده است.  امسال بر بحث کیفیت و کمیت تاثیرگذاری برنامه‌های راهیان نور برای زائران تاکید شده است و در این خصوص اقدامات کاربردی انجام خواهیم داد.

 سلیمانی با تاکید بر رعایت ایمنی در اردوهای راهیان نور اظهار کرد: سالانه حجم زیادی از زائران در برنامه‌های راهیان نور حضور می‌یابند که برنامه ریزی شده است امسال در مسائل ایمنی سختگیری بیشتری تر شود تا خانواده ‎ ها با آرامش خاطر فرزندان خود را به این سفر بفرستند.

وی یادآور شد: آموزش راویان دفاع مقدس و به کارگیری نیروهای جوان در این خصوص از دیگر برنامه‌های راهیان نور در سال جاری است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین