|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۱۷۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
«من به راحتی می‌توانم بگویم که حضور در کارهای کمدی را تجربه کرده‌ام. کمدی‌های متنوع که غضای متفاوتی با هم داشتند؛ برای مثال فیلم سینمایی «ورود آقایان ممنوع» یک کمدی موقعیت بود و برای من تجربه دلنشینی بود و از طرف دیگر سریال «زن بابا» هم جنس دیگری از کمدی بود که اتفاقا کار خوبی هم بود.
 حدیث میرامینی چند سالی است در حرفه بازیگری فعالیت دارد و در کارهای مختلف تلویزیونی و سینمایی حضور داشته است. با وجود این‌که یک دهه از فعالیت میرامینی در تلویزیون می‌گذرد، اما او با سریال «دلنوازان» شناخته شد و سپس به واسطه همکاری با رامبد جوان و سروش صحت، تجربه بیشتری در سینما و تلویزیون کسب کرد. او این روزها سریال «در جستجوی آرامش» را روی آنتن شبکه پنج سیما دارد و همین موضوع بهانه‌ای برای گفت‌و‌گوی ما با این بازیگر جوان شد که در ادامه می‌خوانید.

حدیث میرامینی که پس از چندین سال دوری از تلویزیون با سریال «درجستجوی آرامش»به کارگردانی سعید سلطانی، سر از جعبه جادو درآورده است، درمورد کم‌کار شدنش در سال‌‌های اخیر می‌گوید: «پس بازی در سریال‌های مشابه و ایفای نقش‌های نزدیک به هم، تصمیم گرفتم کمی گزیده کار شوم. در واقع منتظر ماندم تا نقش‌های متفاوتی پیشنهاد شود، اما متاسفانه تمام نقش‌هایی که در این مدت به من پیشنهاد شد و فیلمنامه‌هایی که به دستم رسید چندان چنگی به دل نمی‌زدند و راضیم نمی‌کردند. بنابراین تصمیم گرفتم مدتی کار نکنم تا این که آقای سعید سلطانی برای بازی در سریال «در جستجوی آرامش» و نقش نگین با من تماس گرفتند و وقتی فیلمنامه را خواندم ترغیب شدم که این نقش را قبول و دوباره در کاری تلویزیونی حضور پیدا کنم.»



میرامینی که سابقه همکاری با سلطانی در سریال «ستایش» را داشته، در مورد ویژگی‌های نقشش در این سریال که موجب ترغیبش به حضور در پروژه شد، می‌گوید: «وقتی فیلمنامه کار را خواندم آنقدر کاراکتر نگین به نظرم جذاب و پر فرازو نشیب بود که واقعا علاقه‌مند شدم سریال را بپذیرم و نقش را بازی کنم. فکر می‌کنم اگر بخواهم بیشتر در مورد نقش توضیح بدهم، موجب می‌شود جذابیتی که می‌تواند برای مخاطب داشته باشد، کمی از دست برود. بنابراین اجازه دهید فقط این موضوع را بگویم که کاراکتر نگین از آن نقش‌هایی است که کمتر دیده شده است. شاید بتوانم ادعا کنم، چنین نقشی را فقط چند بار در تاریخ تلویزیون دیده شده باشد. این موضوع وظیفه مرا سنگین کرد و من هم تمام تلاشم را کردم تا بازی خوبی به مخاطب ارائه بدهم.»

میرامینی که تجربه همکاری با سروش صحت در سریال «ساختمان پزشکان» را داشته، در مورد استقبال از این سریال و پیش‌بینی محبوبیت «در جستجوی آرامش» می‌گوید: «خیلی بی تعارف بگویم اگر سریال «در جستجوی آرامش» از شبکه یک یا شبکه سه سیما پخش می‌شد، قطع به یقین یکی از سریال‌های پر بیننده تلویزیون می‌شد. همه ما می‌دانیم که شبکه یک، یا سه سیما بیننده میلیونی دارند، نمی‌خواهم بگویم شبکه پنج، بستر مناسبی برای پخش سریال «در جستجوی آرامش» اما نمی‌توان منکر تعداد کمتر مخاطبان این شبکه شد. جدا از بحث شبکه‌ای که سریال را پخش می‌کند، زمان نمایش شبکه هم ایراد دیگری است که موجب لطمه خوردن سریال شده است. زمانی که به پخش این سریال اختصاص داده شده است، جای بحث دارد و خودم به شخصه به این موضوع متعرض هستم نسبت. چه از لحاظ کارگردانی وچه از لحاظ درام «درجستجوی آرامش» واقعا یکی از معدود سریال‌های درجه یکی است که در این روزها از صدا و سیما پخش می‌شود. برای من بازی در این سریال به نوعی تداعی خاطره سریال «دلنوازان» بود.

حدیث میرامینی که در فیلم‌های سینمایی‌ای چون «ورود آقایان ممنوعِ» رامبد جوان و «آااادت نمی‌کنیمِ» ابراهیم ابراهیمیان حضور داشته، درمورد تفاوت تجربه کارهای سینمایی و تلویزیونی و مقایسه این دو مدیونم می‌گوید:‌ «من ترجیح می‌دهم بیشتر در کارهای سینما بازی کنم چون این مدیوم حرفه‌ای‌تر است. تفاوت مشهودی در فیلمنامه‌های سینمایی و تلویزیونی وجود دارد و در سینما این موضوع قدرتمندتر است. به همین دلیل هم مدتی در تلویزیون کار نکردم و انرژی‌ام را روی تئاتر و حضور در نمایش‌ها گذاشتم و منتظر ماندم تا با پیشنهاد نقش مهمی در یک کار خوب سینمایی مواجه شوم. نمی‌خواهم بگویم پیشنهاد سینمایی نداشتم اما نقش‌هایی که پیشنهاد می‌شدند اکثرا نقش‌های منفعل فیلم بودند و برای من که به عنوان یک هنرمند دغدغه بازیگری دارم، چندان جذابیتی نداشت. در واقع هدف من فقط حضور در فیلم‌ها و سریال‌ها نیست که بخواهم هر نقشی را بپذیرم و با هر پیشنهادی در فیلم‌ها حاضر شود.»

میرامینی در مورد حضور در فیلم‌های کمدی و علاقه شخصی‌اش به این ژانر می‌گوید: «من به راحتی می‌توانم بگویم که حضور در کارهای کمدی را تجربه کرده‌ام. کمدی‌های متنوع که غضای متفاوتی با هم داشتند؛ برای مثال فیلم سینمایی «ورود آقایان ممنوع» یک کمدی موقعیت بود و برای من تجربه دلنشینی بود و از طرف دیگر سریال «زن بابا» هم جنس دیگری از کمدی بود که اتفاقا کار خوبی هم بود، اما با وجود حضور در چنین فیلم‌ها و سریال‌هایی من هیچ‌وقت خودم را بازیگر طنز نمی‌دانستم و فکر می‌کنم به هیچ عنوان دیگر سراغ کار‌های کمدی نخواهم رفت.»

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین